Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4535
Title: Психологічні особливості емоційного інтелекту на етапі ранньої дорослості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological features of emotional intelligence at the stage of early adulthood: Qualification work for the master's degree
Authors: Мірик, Ю.В.
Miryk, Yu.V.
Keywords: емоційний інтелект
становлення
розвиток
особистість
рання дорослість
самосвідомість
самоконтроль
emotional intelligence
formation
development
personality
early adulthood
self-awareness
self-control
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Висвітлено теоретичні аспекти емоційного інтелекту у психолого-педагогічних розвідках вітчизняних і зарубіжних вчених. Окреслено сутнісні характеристики, поняття й структуру емоційного інтелекту. Виокремлено особливості емоційного інтелекту першої і другої фази раннього дорослого віку. Охарактеризовано становлення та розвиток EQ у періоді 20-40 років. Виокремлено причини формування високого, середнього та низького рівнів емоційного інтелекту та їх вплив на становлення людини як особистості, досягнення кар’єрного росту, створення сім’ї, розвиток комунікативних навичок у суспільстві. Здійснено емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційного інтелекту на етапі ранньої дорослості. Представлено аналіз й опис отриманих даних емпіричного дослідження. За результатами теоретичного аналізу емоційний інтелект – феномен, який є невід’ємною частиною розвитку людини в онтогенезі. Його рівень має прямий вплив на формування людини як особистості, її реалізацію, соціалізацію, емоційне та професійне зростання. Theoretical aspects of emotional intelligence in psychological and pedagogical research of domestic and foreign scientists are highlighted. The essential characteristics, concepts and structure of emotional intelligence are outlined. Features of emotional intelligence of the first and second phases of early adulthood are singled out. The formation and development of EQ in the period of 20-40 years is characterized. The reasons for the formation of high, medium, and low levels of emotional intelligence and their impact on the formation of a person as a person, achieving career growth, starting a family, the development of communication skills in society. An empirical study of the psychological features of emotional intelligence in early adulthood. The analysis and the description of the received data of empirical research are presented. According to theoretical analysis, emotional intelligence is a phenomenon that is an integral part of human development in ontogenesis. Its level has a direct impact on the formation of man as a person, his realization, socialization, emotional and professional growth.
Description: Мірик Ю. Психологічні особливості емоційного інтелекту на етапі ранньої дорослості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Юліана Мірик. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 75 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4535
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.