Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4538
Title: Дослідження соціально-психологічної адаптації молоді до карантинних заходів під час пандемії COVID-19: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Study of social and psychological adaptation of young people to quarantine measures during the COVID-19 pandemic: Qualification work for the master's degree
Authors: Ткач, М.П.
Tkach, M.P.
Keywords: адаптація
соціально-психологічна адаптація
пандемія
карантин
adaptation
socio-psychological adaptation
pandemic
quarantine
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Магістерська робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню соціально- психологічної адаптації молоді до карантинних заходів під час пандемії COVID-19. Перший розділ присвячений теоретичному аналізу поняття соціально - психологічної адаптації, а також способи її формування. Також описано вплив пандемії COVID – 19 на процес адаптації молоді. У другому розділі проаналізовано результати емпіричного дослідження, для обробки яких було застосовано описову математичну статистику, кореляційний, порівняльний (за t-критерієм Стьюдента) та кластерний аналіз (кластеризація методом k - середніх) з подальшою їх якісною інтерпретацією та змістовим узагальненням. З’ясовано, що першорядне значення для процесу соціальної адаптації має відкритість досвіду, поступливість та прагнення до спілкування. Разом з цим, у більшості респондентів світогляд під час пандемії змінився. Так, їм не важко зосередитися над виконанням певної роботи чи завдань в період карантину. Вони спроможні успішно адаптуватись до різноманітних вимог життєдіяльності, характерним є адекватна самооцінка, саморозуміння та самоповага. Також вони демонструють спрямованість на зовнішній світ, товариськість, комунікабельність, прагнення лідерства, енергійність, активність, імпульсивність, оптимістичність. Виявлено два типи людей в залежності від їхнього ставлення до пандемії COVID – 19: I тип – врівноважений або сталий тип; II тип – уникаючий або нестійкий тип. The master's thesis is devoted to theoretical analysis and empirical research of socio-psychological adaptation of young people to quarantine measures during the COVID-19 pandemic. The first section is devoted to the theoretical analysis of the concept of socio - psychological adaptation, as well as ways of its formation. The impact of the COVID - 19 pandemic on the adaptation process of young people is also described. The second section analyzes the results of empirical research, for which descriptive mathematical statistics, correlation, comparative (Student's t-test) and cluster analysis (clustering by k - means) were used, followed by their qualitative interpretation and semantic generalization. It was found that openness of experience, flexibility and desire to communicate are of paramount importance for the process of social adaptation. At the same time, the majority of respondents changed their worldview during the pandemic. Yes, it is not difficult for them to focus on performing certain work or tasks during the quarantine period. They are able to successfully adapt to various demands of life, are characterized by adequate self-esteem, self-understanding and self-esteem. They also demonstrate a focus on the outside world, sociability, sociability, desire for leadership, energy, activity, impulsiveness, optimism. Two types of people have been identified, depending on their attitude to the COVID pandemic - 19: Type I - balanced or stable type; Type II - avoiding or unstable type.
Description: Ткач М. Дослідження соціально-психологічної адаптації молоді до карантинних заходів під час пандемії COVID-19: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Маріанна Ткач. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 79 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4538
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.