Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4549
Title: Проживання та детермінація негативних емоцій у провідній діяльності молодшого школяра: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Living and determination of negative emotions in the leading activities of junior high school: Qualification work for the master's degree
Authors: Козяр, Г.В.
Koziar, H.V.
Keywords: молодший школяр
негативні емоції
проживання
шкільна тривожність
фрустрація
педагогічна взаємодія
junior school student
negative emotions
living
school anxiety
frustration
pedagogical interaction
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Робота присвячена опису проживання та детермінації негативних емоцій у провідній діяльності особи молодшого шкільного віку. Автор доводить, що для молодших школярів характерними є такі негативні переживання як: особистісна тривожність; загальна тривожність у школі; переживання соціального стресу; фрустрація потреби в досягненні успіху; страх самовираження; страх ситуації перевірки знань; страх не відповідати очікуванням оточуючих; низький фізіологічний опір стресу; проблеми та страхи у відносинах з учителями; напруженість емоційних проявів; егоцентризм; прагнення до домашнього захисту; почуття сімейної спільності; залежність; невпевненість; скритність; прагнення до самотності; агресія; прагнення до лідерства. Результати аналізу емпіричного дослідження засвідчили, що тривожність, молодших школярів впливає на характеристики їх провідного виду діяльності, навчання. Доведено прослідкували існування безпосереднього зв’язку між рівнем тривожності та успіхами у навчанні молодших школярів, а їх шкільна тривожність тісно корелює зі шкільним життям, спілкуванням з ровесниками, педагогами, батьками, а також, чим вищий рівень здатності дитини перебільшувати загрозу, тим вищий рівень тривожності та неадекватне самосприйняття. The work is devoted to the description of living and determination of negative emotions in the leading activities of a person of primary school age. The author argues that for younger students are characterized by such negative experiences as: personal anxiety; general anxiety at school; experiencing social stress; frustration with the need to succeed; fear of self-expression; fear of the situation of knowledge testing; fear of not meeting the expectations of others; low physiological resistance to stress; problems and fears in relations with teachers; tension of emotional manifestations; egocentrism; desire for home protection; a sense of family togetherness; dependence; uncertainty; secretiveness; desire for loneliness; aggression; desire for leadership. The results of the analysis of the empirical study showed that the anxiety of younger students affects the characteristics of their leading activities, learning. The existence of a direct link between the level of anxiety and learning success of younger students has been proven, and their school anxiety is closely correlated with school life, communication with peers, teachers, parents, and the higher the child's ability to exaggerate the threat, the higher the level of anxiety and inadequate self-perception.
Description: Козяр Г. Проживання та детермінація негативних емоцій у провідній діяльності молодшого школяра: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Галина Козяр. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 95 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4549
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.