Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4729
Назва: Особливості агресивності особистості: статево-гендерний аспект: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Features of personality aggression: sexual and gender aspects: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Стадник, Б.Л.
Stadnyk, B.L.
Ключові слова: особистість
агресія
агресивність
стать
гендер
маскулінність
фемінність
статево-гендерні особливості агресивності
агресивність підлітків
психологічна профілактика агресивності
personality
aggression
sex
gender
masculinity
femininity
sexual and gender features of aggression
aggression of adolescents
psychological prevention of aggression
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено вивченню статево-гендерних особливостей агресивності особистості. У роботі здійснено аналіз теоретико-емпіричних досліджень проблеми агресивності особистості, а також розглянуто агресивність як системно-функціональну характеристику особистості. Встановлено, що агресивність є особистісною рисою, яка проявляється у схильності людини до стрімкого розгортання стану агресії, до руйнівної агресивної поведінки, а також у схильності сприймати та інтерпретувати поведінку іншої людини як ворожу. Підкреслено складність психологічного феномену агресивності у випадку його аналізу в призмі статево-гендерного аспекту, що зумовлено специфікою статево-гендерних ролей жінок та чоловіків. Стало зрозуміло, що у багатьох теоретичних концепціях, а також у практичній діяльності спроби пояснення статево-гендерного аспекту агресивності дуже суперечливі. В свою чергу, аналіз наукової психолого-педагогічної літератури показав, що статево-гендерні відмінності у проявах агресивності особистості можуть бути обумовлені наявністю різного особистісного досвіду та впливом різних інститутів соціалізації, з якими стикається чи не стикається людина протягом життя. Дійшли висновку, що для представників чоловічої статі кращі ролі, в яких потрібен прояв агресії, при цьому вони набувають навичок та досвіду агресивних дій. У результаті емпіричного дослідження статево-гендерних особливостей агресивності особистості було підтверджено всі три висунуті гіпотези. Qualification work is devoted to the study of sex and gender features of personality aggression. The analysis of theoretical and empirical researches of the problem of personality aggression is carried out in the work, and also aggression as the system-functional characteristic of the person is considered. It has been established that aggression is a personality trait that manifests itself in a person's tendency to rapidly develop a state of aggression, to destructive aggressive behavior, as well as in the tendency to perceive and interpret another person's behavior as hostile. The complexity of the psychological phenomenon of aggression in the case of its analysis in the prism of sex and gender aspects is emphasized, which is due to the specifics of sex and gender roles of women and men. It has become clear that in many theoretical concepts, as well as in practice, attempts to explain the gender aspect of aggression are very contradictory. In turn, the analysis of scientific psychological and pedagogical literature showed that gender differences in the manifestations of personality aggression may be due to different personal experiences and the influence of different institutions of socialization, which or does not face during life. It is concluded that for male representatives the best roles are those in which aggression is required, and they acquire skills and experience of aggressive actions. As a result of an empirical study of sexual and gender characteristics of personality aggression, all three hypotheses were confirmed.
Опис: Стадник Б.Л. Особливості агресивності особистості: статево-гендерний аспект: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Богданна Любомирівна Стадник. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 90 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4729
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стадник Богданна денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.