Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5174
Назва: Соціально-психологічні особливості формування самооцінки підлітків в умовах навчального середовища: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Socio-psychological features of formation self-esteem of teenagers in conditions of educational environment: Qualification work for the master's degree
Автори: Петрина, Х.Р.
Petryna, Kh.R.
Ключові слова: підліток
навчальне середовище
самооцінка
соціально-психологічні особливості
teenager
educational environment
self-esteem
socio-psychological features
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі встановлено, що самооцінка особистості є сукупністю оцінок особою самої себе, своїх здібностей, якостей, зовнішнього вигляду і усвідомлення нею свого місця серед людей. Визначальними джерелами оціночних суджень, які потенційно спроможні формувати та хоча б є здатними частково впливати на самооцінку особистості підлітка є родина, школа та референтна група, якою є шкільний учнівський колектив або позашкільні компанії однолітків. В підлітковому віці особистість вирізняється активізацією потреби в самоповазі через соціальне оточення. Через це підлітки намагаються наслідувати дорослих у тих аспектах поведінки, що їм видаються найбільш ефективними для набуття соціального статусу, який слугує основою для формування самоповаги, впевненості та набуття розуміння з боку оточення. В разі проблем щодо отримання необхідної зворотної відповіді від соціального середовища підліткам властиве формування неадекватних форм самооцінки, що визначає відповідну поведінку. Для розвитку у школярів підліткового віку адекватної самооцінки і впевненості в собі необхідним є створення в освітньому середовищі атмосфери психологічного комфорту і підтримки, як у процесі навчання, так й при взаємостосунках з однолітками та однокласниками. In the qualification work, it was established that the self-esteem of an individual is a set of assessments by a person of himself, his abilities, qualities, appearance, and his awareness of his place among people. Determinant sources of evaluative judgments that are potentially capable of shaping and at least partially influencing the self-esteem of a teenager's personality are the family, school and reference group, which is the school student body or extracurricular peer companies. In adolescence, the personality is distinguished by the activation of the need for self-respect through the social environment. Because of this, teenagers try to imitate adults in those aspects of behavior that seem to them to be the most effective for acquiring social status, which serves as a basis for the formation of self-respect, confidence and gaining understanding from the environment. In the case of problems with obtaining the necessary feedback from the social environment, teenagers are characterized by the formation of inadequate forms of self-esteem, which determines the appropriate behavior. In order to develop adequate self-esteem and self-confidence in adolescent schoolchildren, it is necessary to create an atmosphere of psychological comfort and support in the educational environment, both in the learning process and in relationships with peers and classmates.
Опис: Петрина Х. Соціально-психологічні особливості формування самооцінки підлітків в умовах навчального середовища: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Петрина. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 90 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5174
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.