Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5184
Title: Особливості формування психологічної культури дитячо-батьківських відносин: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Features of the formation of psychological culture of child-parent relations: Qualification work for the master's degree
Authors: Богдан, Ю.Я.
Bohdan, Yu.Ya.
Keywords: діти
підлітки
батьки
дитячо-батьківські відносини
виховання
психологічна культура
children
teenagers
parents
child-parent relations
upbringing
psychological culture
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному та емпіричному аналізу особливостей психологічної культури дитячо-батьківських відносин. Завданням роботи було дослідити рівень та зміст психологічної культури дитячо-батьківських відносин. Обрано площину батьки-діти, і на основі опитувань виявлено ставлення підлітків до батьків та батьківське ставлення до дітей. У даній кваліфікаційній роботі встановлено, що у відносинах підлітки-батьки для таких сімей характерні показники: автономність, позитивний інтерес та директивність. Також виявлено, що ставлення респондентів до своїх дітей здебільшого позитивне. Дорослі сприймають дитину, але не завжди поважають і схвалюють її індивідуальність, не в повній мірі поділяють її інтереси, не приділяють достатньо часу. Результати роботи можуть бути використані при розробці тренінгів для покращення дитячо-батьківських взаємин. The qualification work is devoted to the theoretical and empirical analysis of the peculiarities of the psychological culture of child-parent relations. The task of the work was to investigate the level and content of the psychological culture of child-parent relations. The parents-children plane was chosen, and based on surveys, the attitudes of teenagers toward parents and parental attitudes towards children were revealed. In this qualification work, it was established that such families are characterized by the following indicators: autonomy, positive interest, and directiveness in the relationship between teenagers and parents. It was also found that the respondents' attitude toward their children is mostly positive. Adults perceive the child, but do not always respect and approve of his individuality, do not fully share his interests, and do not devote enough time. The results of the work can be used in the development of training to improve child-parent relations.
Description: Богдан Ю. Особливості формування психологічної культури дитячо-батьківських відносин: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Богдан. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 85 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5184
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.