Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбіль-Кошова, А.Р.-
dc.contributor.authorHorbil-Koshova, A.R.-
dc.date.accessioned2023-01-16T08:57:37Z-
dc.date.available2023-01-16T08:57:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5185-
dc.descriptionГорбіль-Кошова А. Соціально-психологічні чинники формування саморегуляції підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Горбіль-Кошова. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 68 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі розглядається підліток як особистість, його особливості емоційного розвитку та соціалізація у суспільстві. У другому розділі поняття саморегуляції та її механізми. Підходи до вивчення саморегуляції. Соціально-психологічні особливості саморегуляції підлітків. У третьому розділі Експериментально-психологічне дослідження соціально-психологічних чинників на саморегуляцію підлітків. Статистичний аналіз отриманих даних. Метою магістерської роботи – дослідити, як певні соціально-психологічні чинники впливають на розвиток саморегуляції підлітка і чи є між ними зв’язок. Об’єктом є загальний рівень саморегуляції, агресивність у відносинах, рівень суб’єктивного контролю та способи реагування на конфліктні ситуації як соціально-психологічні чинники розвитку саморегуляції підлітка. Предметом є дослідження особливостей впливу соціально-психологічних чинників на розвиток саморегуляції підлітка. The first chapter examines the teenager as a person, his features of emotional development and socialization in society. In the second chapter, the concept of self-regulation and its mechanisms. Approaches to the study of self-regulation. Socio-psychological features of adolescent self-regulation. In the third chapter, an experimental-psychological study of social-psychological factors on the self-regulation of adolescents. Statistical analysis of the obtained data. The purpose of the master's thesis is to investigate how certain social and psychological factors affect the development of self-regulation of a teenager and whether there is a connection between them. The object is the general level of self-regulation, aggressiveness in relationships, the level of subjective control and ways of responding to conflict situations as socio-psychological factors in the development of adolescent self-regulation. The subject is a study of the peculiarities of the influence of social and psychological factors on the development of self-regulation of a teenager.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічні чинникиuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectself-regulationuk_UA
dc.subjectteenagersuk_UA
dc.subjectsocio-psychological factorsuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.titleСоціально-психологічні чинники формування саморегуляції підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeSocio-psychological factors of formation of self-regulation of teenagers: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.