Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5185
Title: | Соціально-психологічні чинники формування саморегуляції підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | Socio-psychological factors of formation of self-regulation of teenagers: Qualification work for the master's degree |
Authors: | Горбіль-Кошова, А.Р. Horbil-Koshova, A.R. |
Keywords: | саморегуляція підлітки соціально-психологічні чинники особистість self-regulation teenagers socio-psychological factors personality |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | У першому розділі розглядається підліток як особистість, його особливості емоційного розвитку та соціалізація у суспільстві. У другому розділі поняття саморегуляції та її механізми. Підходи до вивчення саморегуляції. Соціально-психологічні особливості саморегуляції підлітків. У третьому розділі Експериментально-психологічне дослідження соціально-психологічних чинників на саморегуляцію підлітків. Статистичний аналіз отриманих даних. Метою магістерської роботи – дослідити, як певні соціально-психологічні чинники впливають на розвиток саморегуляції підлітка і чи є між ними зв’язок. Об’єктом є загальний рівень саморегуляції, агресивність у відносинах, рівень суб’єктивного контролю та способи реагування на конфліктні ситуації як соціально-психологічні чинники розвитку саморегуляції підлітка. Предметом є дослідження особливостей впливу соціально-психологічних чинників на розвиток саморегуляції підлітка. The first chapter examines the teenager as a person, his features of emotional development and socialization in society. In the second chapter, the concept of self-regulation and its mechanisms. Approaches to the study of self-regulation. Socio-psychological features of adolescent self-regulation. In the third chapter, an experimental-psychological study of social-psychological factors on the self-regulation of adolescents. Statistical analysis of the obtained data. The purpose of the master's thesis is to investigate how certain social and psychological factors affect the development of self-regulation of a teenager and whether there is a connection between them. The object is the general level of self-regulation, aggressiveness in relationships, the level of subjective control and ways of responding to conflict situations as socio-psychological factors in the development of adolescent self-regulation. The subject is a study of the peculiarities of the influence of social and psychological factors on the development of self-regulation of a teenager. |
Description: | Горбіль-Кошова А. Соціально-психологічні чинники формування саморегуляції підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Горбіль-Кошова. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 68 с. |
URI: | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5185 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Горбіль-Кошова Анастасія Русланівна. Кваліфікаційна робота ІІ рівня 2022-2023 н.р..pdf | 948,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.