Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5189
Назва: Психологічний аналіз причин виникнення емоційних станів особистості молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological analysis of the causes of the emotional states of the personality of elementary school age: Qualification work for the master's degree
Автори: Мелащук, Ю.О.
Melashchuk, Yu.O.
Ключові слова: емоційні стани
молодші школярі
тривога
страх
агресія
emotional states
younger schoolchildren
anxiety
fear
aggression
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі здійснено психологічний аналіз причин виникнення емоційних станів особистості молодшого шкільного віку. На основі наявних теоретичних підходів до осмислення проблематики специфіки детермінант виникнення емоційних станів молодших школярів підкреслено важливість дослідження емоційних проявів та причин їх виникнення. Здійснено емпіричне дослідження з метою визначення причин виникнення емоційних станів особистості молодшого шкільного віку. У першому розділі описано теоретичні аспекти дослідження причин виникнення емоційних станів особистості молодшого шкільного віку. Розглянуто загальні уявлення психологів про емоційну сферу особистості, специфічність прояву емоційних станів молодших школярів. Проаналізовано наявні теоретичні дані щодо детермінант виникнення емоційних станів особистості молодшого шкільного віку, підкреслено роль стосунків зі значущими людьми, подіями в школі та рівнем самооцінки у виникненні тих чи інших емоційних станів. У другому розділі описано методологічні аспекти і розглянуто результати проведеного емпіричного дослідження. Виявлено, що у групах з різним рівнем самооцінки відрізняються домінуючі емоційні реакції. В групі з заниженим рівнем самооцінки спостерігається домінуюча тенденція до виникнення станів тривоги і страхів, обумовлених соціальною ситуацією і ймовірно психофізіологічними особливостями особистості. Для групи з завищеним рівнем самооцінки характерним є домінування проявів стану злості, гніву, загалом вищій показник агресії наряду з проявами тривоги, що стосується соціально-опосередкованих страхів. Серед причин виникнення емоційних станів у молодших школярів було визначено «ситуації виникнення емоційних станів», «характер стосунків з оточуючими» та «психофізіологічні особливості особистості». У третьому розділі запропоновано загальні і конкретні рекомендаційні вказівки для корекції негативних проявів емоційних станів молодшої особистості, які передбачають урахування з метою складання системної психокорекційної програми виокремлених у дослідженні причин виникнення емоційних станів, зокрема: «ситуації виникнення емоційних станів», «характер стосунків з оточуючими» та «психофізіологічні особливості особистості». In the qualification work, a psychological analysis of the causes of the emotional states of the personality of the primary school age was carried out. On the basis of the available theoretical approaches to the understanding of the problems of the specificity of the determinants of the emergence of emotional states of elementary school students, the importance of researching emotional manifestations and their causes is emphasized. Empirical research was carried out to determine the causes of emotional states of individuals of primary school age. The first chapter describes the theoretical aspects of research into the causes of the emotional states of a person of primary school age. The general ideas of psychologists about the emotional sphere of the personality, the specificity of the manifestation of emotional states of primary school students are considered. The available theoretical data on the determinants of the emergence of emotional states of individuals of primary school age are analyzed, the role of relationships with significant people, events at school and the level of self-esteem in the emergence of certain emotional states is emphasized. In the second chapter, methodological aspects are described and the results of the conducted empirical research are considered. It was found that groups with different levels of self-esteem have different dominant emotional reactions. In the group with a low level of self-esteem, there is a dominant tendency to the emergence of states of anxiety and fear caused by the social situation and probably psychophysiological characteristics of the individual. The group with an inflated level of self-esteem is characterized by the dominance of manifestations of anger, a generally higher level of aggression along with manifestations of anxiety, which refers to socially mediated fears. Among the reasons for the occurrence of emotional states in primary school students, "situations of occurrence of emotional states", "nature of relationships with others" and "psychophysiological features of the personality" were identified. In the third section, general and specific recommendations are offered for the correction of negative manifestations of emotional states of a person of primary school age, which provide for taking into account, for the purpose of drawing up a systemic psychocorrective program, the causes of the occurrence of emotional states identified in the study, in particular: "situations of the occurrence of emotional states", "character of relationships with others" and "psychophysiological characteristics of the personality".
Опис: Мелащук Ю. Психологічний аналіз причин виникнення емоційних станів особистості молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Мелащук. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 86 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5189
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.