Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5449
Title: Значення аудіювання в навчанні іноземної мови здобувачів вищої освіти в немовній магістратурі та аспірантів
Other Titles: The importance of listening comprehension in foreign language learning of students taking the non-linguistic master's course and post-graduates
Authors: Зеленська, О.П.
Zelenska, O.P.
Keywords: аудіювання
здобувач вищої освіти
немовна магістратура
аспірант
іноземна мова
комунікативна компетенція
мовлення
мовленнєва діяльність
listening comprehension
student
post-graduates
non-linguistic master's course
foreign language
communicative competence
speech
speech activity
Issue Date: 2018
Publisher: Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи
Series/Report no.: Педагогічні науки: реалії та перспективи;60
Abstract: У статті розглядаються значення іноземної мови для формування сучасного фахівця, важливість аудіювання як одного з видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання іноземної мови здобувачами вищої освіти в немовній магістратурі та аспірантами, зокрема значення аудіювання для сприйняття, розуміння та активної переробки інформації, для розвитку мислення, інтелектуальних здібностей майбутніх магістрів та аспірантів, для формування їх навичок та вмінь обробляти інформацію, аналізувати, синтезувати, узагальнювати, робити висновки. Аудіювання є основою комунікативної компетенції, оскільки воно забезпечує слухове залучення до спілкування і дає змогу тим, хто навчається, взаємодіяти та спілкуватися, а тому навчання мови значною мірою залежить від цього процесу. Виділяються та описуються характерні особливості процесу аудіювання. Певна увага приділяється аналізу труднощів, які виникають під час аудіювання, їх подоланню, цілям та видам аудіювання, добору матеріалів для аудіювання на цьому етапі навчання іноземної мови. The article considers the importance of a foreign language for the formation of a modern specialist, the importance of listening as one of the types of speech activity in the process of learning a foreign language by students of higher education in a non-linguistic master's degree and postgraduate students, in particular, the importance of listening for perception, understanding and active processing of information, for the development of thinking, intellectual abilities of future master's and postgraduate students, for the formation of their skills and abilities to process information, analyze, synthesize, generalize, draw conclusions. Listening is the foundation of communicative competence because it provides auditory engagement in communication and enables learners to interact and communicate, and therefore language learning is largely dependent on this process. Characteristic features of the listening process are highlighted and described. Some attention is paid to the analysis of difficulties that arise during listening, their overcoming, the goals and types of listening, the selection of materials for listening at this stage of learning a foreign language.
Description: Зеленська О.П. Значення аудіювання в навчанні іноземної мови здобувачів вищої освіти в немовній магістратурі та аспірантів / Зеленська О.П. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 60. - С. 166-169.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5449
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зеленська Zelenska O. P..pdf189,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.