Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5676
Назва: Роль персоналу у формуванні HR-бренду: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: The role of personnel in the formation of the HR brand: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Гірняк, Н.В.
Hirniak, N.V.
Ключові слова: бренд
брендинг
персонал
brand
branding
staff
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі проведено теоретико-методологічні основи діяльності з управління персоналом. У другому розділі проведено аналіз діяльності управління персоналом на ТОВ «Протеклогістик» та запропоновано шляхи підвищення HR у створенні HR-бренду. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of personnel management activities are presented. In the second chapter, an analysis of personnel management activities at Proteklogistik LLC was carried out and ways to improve HR in creating an HR brand were proposed. Based on the study of theoretical and practical materials, appropriate conclusions were drawn and concrete proposals were substantiated.
Опис: Гірняк Н. Роль персоналу у формуванні HR-бренду: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Надія Гірняк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2023. - 56 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5676
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Girnyak.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.