Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5676
Title: Роль персоналу у формуванні HR-бренду: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: The role of personnel in the formation of the HR brand: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Гірняк, Н.В.
Hirniak, N.V.
Keywords: бренд
брендинг
персонал
brand
branding
staff
Issue Date: 2023
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі проведено теоретико-методологічні основи діяльності з управління персоналом. У другому розділі проведено аналіз діяльності управління персоналом на ТОВ «Протеклогістик» та запропоновано шляхи підвищення HR у створенні HR-бренду. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of personnel management activities are presented. In the second chapter, an analysis of personnel management activities at Proteklogistik LLC was carried out and ways to improve HR in creating an HR brand were proposed. Based on the study of theoretical and practical materials, appropriate conclusions were drawn and concrete proposals were substantiated.
Description: Гірняк Н. Роль персоналу у формуванні HR-бренду: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Надія Гірняк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2023. - 56 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5676
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Girnyak.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.