Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтасів, Д.О.-
dc.contributor.authorStasiv, D.O.-
dc.date.accessioned2023-06-23T14:11:35Z-
dc.date.available2023-06-23T14:11:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5746-
dc.descriptionСтасів Д. Брендинг в управлінні сучасною організацією: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Данило Стасів. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2023. - 52 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі узагальнено теоретичні засади застосування брендингу у діяльності сучасної організації. Зокрема, охарактеризовано поняття бренд та його атрибути, з’ясовано сутність брендингу та його основних інструментів. Другий розділ містить аналіз використання брендингу в управлінні ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД». У ньому проаналізовано господарську діяльність та передумови застосування брендингу у діяльності ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД», досліджено бренд-стратегії на ринку оптики. На основі теоретичних узагальнень та виконаного аналізу, обґрунтовано конкретні рекомендації щодо використання брендингу в управлінні ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД». The first chapter summarizes the theoretical principles of branding in the activities of a modern organization. In particular, the concept of brand and its attributes are characterized, the essence of branding and its main tools are clarified. The second section contains an analysis of the use of branding in the management of LINCON-LTD LLC. It analyzes the business activity and the prerequisites for applying branding in the activities of LINCON-LTD LLC, researches brand strategies in the optics market. On the basis of theoretical generalizations and the performed analysis, specific recommendations regarding the use of branding in the management of LINCON-LTD LLC are substantiated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectатрибути брендуuk_UA
dc.subjectінструменти брендингуuk_UA
dc.subjectбренд-стратегіяuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectbrand attributesuk_UA
dc.subjectbranding toolsuk_UA
dc.subjectbrand strategyuk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.titleБрендинг в управлінні сучасною організацією: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeBranding in modern organization management: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stasiv.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.