Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/604
Title: Маркетингове управління товаропросуванням молоко-продукції аграрних формувань на споживчому ринку: дисертація
Other Titles: Marketing management of promotion of farms diary goods at consumption market
Authors: Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
Keywords: маркетингове управління
процес
постачання
заготівлі
молокопродукція аграрних формувань
споживчий ринок
marketing management
process
supply
storage
farms
diary products
consumption market
Issue Date: 2008
Publisher: ЛНУВМБ ім. С.З.Гжицького
Abstract: У дисертаційній роботі розглянуто та узагальнено наукові положення процесу постачання як об’єкта маркетингового управління, структуризації про-цесу маркетингового управління закупівлею молокопродукції на ринку про-довольства, сформовано методологічні принципи дослідження процесу організації постачання і товаропросування в системі молокопродуктового підкомплексу. Проведено оцінку стану ринку молока і молокопродукції у Львівській об-ласті, дано характеристику сегментації ринку молокопродукції як важливої умови прийняття маркетингових управлінських рішень, а також аналіз страте-гічного маркетингового управління товарорухом на ринку молокопродукції. Обґрунтовано напрями вдосконалення системи управління процесом за-купівлі молокопродукції на основі моделювання поведінки споживача продо-вольчих товарів, запропоновано шляхи формування оптимальних логістичних систем у процесі маркетингового управління товаропросуванням молокопро-дукції на споживчому ринку. The thesis describes and generalizes scientific regulations of the process of sup-ply as an object of marketing management, structure formation of marketing mana-gement process by means of diary products buying at food market. Methodological principles of research of supply process and goods promotion in the system of dairy sub complex are outlined. The thesis presents estimation of milk and diary products markets in Lviv re-gion, gives characteristics of diary products market segment as an important condi-tion for making marketing management decision about goods channels at diary prod-ucts market. Directions of improvement of diary products buying process on basis of model-ing food consumer behavior are grounded; ways of optimum logistic system for-mation in the process of marketing management of diary products promotion at con-sumption market.
Description: Левків Г.Я. Маркетингове управління товаропросуванням молоко-продукції аграрних формувань на споживчому ринку: дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Левків Галина Ярославівна. – Львів: Львівський національний аграрний університет, 2008. - 230 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/604
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левків Dis.pdf2,19 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.