Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6379
Назва: Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапії
Інші назви: Self-concept of a psychologist: ontogenetic approach in the context of children and youth psychotherapy
Автори: Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
Ключові слова: Я-концепція
Я-образ
ідентичність
онтогенез
постнатальна замість
дитячо-юнацька психотерапія
self-concept
self-image
identity
ontogeny
instead postnatal
child and youth psychotherapy
Дата публікації: 2016
Видавництво: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Серія/номер: Педагогіка і психологія;46
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються різноманітні підходи до формування Я-концепції та пропонується авторська модель формування Я-концепції психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та навчального професійного простору. Описано різноманітні наукові підходи до розуміння Я-концепції та її структурних компонентів. Виокремлено етапи, за допомогою яких відбувається розгортання складових Я-концепції в процесі навчання психологів у навчальному проекті з дитячо-юнацької психотерапії. На основі проаналізованих наукових підходів та авторського дослідження Я-концепції практичного психолога побудовано модель, що унаочнює можливий зріз інтеграції та взаємодоповнення складових Я-концепції у сфері самосвідомості психолога-практика та психотерапевта в структурі післядипломної професійної освіти. The article deals with different approaches to the formation of self-concept and presents the author's model of selfconcept therapist ontogenetic approach in the context of professional and educational space. The importance of ethical and spiritual dimension in the work of psychologist practice emphasized. We describe the various scientific approaches to understanding self-concept and its structural components. Correlation of social and personal identity in the context of selfconcept is outlined. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist, a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education has been presented.
Опис: Католик Г. В. Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапії / Г. В. Католик // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. - Серія: Педагогіка і психологія. - 2016. - № 46. - С. 148-152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6379
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nzvdpu_pp_2016_46_33.pdf287,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.