Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6432
Назва: Теоретико-методологічні аспекти в системі маркетингового менеджменту в діяльності аграрних підприємств
Інші назви: Theoretikal and methodological aspects inthe marketing management system ofagrarian enterprises activity
Автори: Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
Копитко, М.І.
Kopytko, M.I.
Ключові слова: система
маркетинговий менеджмент
концепції
стратегія агропромислового комплексу
конкурентні переваги
system
marketing management
conceptions
agro industrial complex strategy
competitive edges
Дата публікації: 2016
Видавництво: Причорноморські економічні студії
Серія/номер: ;10
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано концепції маркетингового менеджменту на підприємствах АПК, а також досліджено особливості процесу управління створенням та утриманням конкурентних переваг на підприємстві. Розроблено процес маркетингового менеджменту як процес вирішення проблем у сфері управління попитом. The conception of marketing management of the agro industrial complex (AIC) enterprises is analyzed in the article, and also the features of process of management creation and maintenance of enterprise competitive edges are investigated. The process of marketing management as a process of problems decision in the feld of management demand is developed.
Опис: Левків Г.Я. Теоретико-методологічні аспекти в системі маркетингового менеджменту в діяльності аграрних підприємств / Левків Г.Я., Копитко М.І. // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 10. - С. 105-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6432
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf182,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.