Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6445
Назва: Інформаційні аспекти впровадження інноваційної моделі управління маркетингом підприємств АПК
Інші назви: Informational aspects of introduction of marketing management innovative model of agro and industrial complex enterprises
Автори: Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
Живко, З.Б.
Zhyvko, Z.B.
Копитко, М.І.
Kopytko, M.I.
Ключові слова: маркетинг
інновації
інформація
інформаційна модель
маркетингова стратегія
маркетингова модель
marketing
innovations
information
informational model
marketing strategy
marketing model
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету
Серія/номер: Економічні науки;4
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано стан та особливості інформаційних аспектів інноваційного маркетингу підприємств агропромислового комплексу (АПК), наведено класифікацію інновацій та сфери їх застосування. Подано класифікацію джерел інформації, яка використовується для інноваційного маркетингового управління. Запропоновано заходи з впровадження інформаційного забезпечення інноваційної діяльності в системі маркетингового управління підприємств АПК. Розроблено інформаційну маркетингову систему управління підприємством АПК та побудовано інформаційну модель інноваційного управління в системі маркетингу підприємства АПК. The state and features of informational aspects of the innovative marketing of agro industrial complex (AIC) enterprises are analyzed. It is found out the classification of innovations and their application spheres. The information sources classification which is used for an innovative marketing management is given. Measures of introduction of the informational providing of innovative activity in the system of marketing management of AIC enterprises are offered. Informational marketing system of an AIC enterprise management is developed and an informational innovative model in the system of AIC enterprise marketing is built.
Опис: Левків Г. Я. Інформаційні аспекти впровадження інноваційної моделі управління маркетингом підприємств АПК / Г. Я. Левків, З. Б. Живко, М. І. Копитко // Вісник Хмельницького національного університету. - Серія: Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 138-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6445
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vchnu_ekon_2017_4_27.pdf339,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.