Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Г.М.-
dc.contributor.authorLialiuk, H.M.-
dc.date.accessioned2023-11-20T15:01:20Z-
dc.date.available2023-11-20T15:01:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6504-
dc.descriptionЛялюк Г.М. Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної ідентичності майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до опікунсько-виховної діяльності / Галина Миколаївна Лялюк // Scientific Bulletin of Mukachevo State University. - Series “Pedagogy and Psychology”. - Vol. 6. - No. 1. - С. 9-15.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність статті пов’язана із стрімким зростанням кількості дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування, що пов’язано з необхідністю удосконалення підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної опікунсько-виховної діяльності. Станом на сьогодні психолого-педагогічний супровід професійної ідентичності – це один із ключових етапів, необхідних для повноцінного формування компетентного соціального педагога, створення для нього сприятливих умов у процесі навчання, а згодом і опікунсько-виховної діяльності. Мета даної статті полягає в теоретичному обґрунтуванні соціально-психологічних особливостей організації моделі психолого-педагогічного супроводу розвитку та становлення професійної ідентичності майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до опікунсько-виховної діяльності. У науковій роботі актуалізовано проблему впровадження психолого-педагогічного супроводу професійної ідентичності майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до опікунсько-виховної діяльності. Соціально-психологічні особливості організації моделі психолого-педагогічного супроводу розвитку та становлення професійної ідентичності майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до опікунсько-виховної діяльності обґрунтовано на основі осмислення філософськоосвітньої методології особистісної парадигми виховання дітей-сиріт, синергетичного та особистісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу. Автором зазначено, що важливою є психологічна підтримка становлення особистості майбутнього соціального педагога, що, зокрема, має ґрунтуватися на синергетичному поєднанні умов для ініціації процесу саморозвитку, а також шляхів нейтралізації умов, які перешкоджають цьому процесу. Te relevance of the article is related to the rapid growth in the number of orphans and children deprived of parental care, which is associated with the need to improve the training of future social educators for professional guardianship and educational activities. Today, psychological and pedagogical support of professional identity is one of the key stages necessary for the full development of a competent social educator, creating favourable conditions for him in the learning process, and subsequently in guardianship and educational activities. Te purpose of this article is to provide a theoretical substantiation of the socio-psychological features of the organisation of the model of psychological and pedagogical support for the development of the professional identity of future social educators in the process of preparation for guardianship and educational activities. Te scientifc work actualises the problem of introducing psychological and pedagogical support for the professional identity of future social educators in the process of preparation for guardianship and educational activities. Sociopsychological features of the organisation of the model of psychological and pedagogical support for the development of the professional identity of future social educators in the process of preparation for guardianship and educational activities are justifed on the basis of understanding the philosophical and educational methodology of the personal paradigm of raising orphaned children, a synergetic and personality-oriented approach to the educational process. Te author notes that psychological support for the development of the future social teacher’s personality is important, which, in particular, should be based on a synergistic combination of conditions for initiating the process of self-development, and by neutralising the conditions that hinder this process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScientific Bulletin of Mukachevo State Universityuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;6/1-
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectзаклади державної опікиuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectдіти-сиротиuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectstate guardianship institutionsuk_UA
dc.subjectsocial educatoruk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjectorphaned childrenuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід розвитку професійної ідентичності майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до опікунсько-виховної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativePsychological and Pedagogical Support of Professional Identity Development of Future Social Educators in the Process of Preparation for Guardianship and Educational Activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лялюк Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2020_Vol. 6, No. 1_9-15.pdf627,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.