Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505
Назва: Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема
Інші назви: The model psychological accompaniment professional identity of future teachers as a psychological and pedagogical problem
Автори: Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
Ключові слова: модель психологічного супроводу
професійна ідентичність
самопізнання
самовизначення
професійна рефлексія
професійне мислення,
готовність до професійної діяльності
model psychological accompaniment
professional identity
self-knowledge
self-reflection
professional
professional thinking
commitment to the profession
Дата публікації: 2016
Видавництво: Проблеми гуманітарних наук
Серія/номер: Психологія;39
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано модель психологічного супроводу професійної ідентичності майбутніх педагогів. Розвиток професійної ідентичності студентів може здійснюватися під час навчально-виховного процесу шляхом активного засвоєння провідних професійних позицій у контексті особистісного зростання. Доцільним є використання активних методів і прийомів навчання, спрямованих на оптимізацію процесу підготовки майбутніх фахівців через активізацію самопізнання, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. This paper analyzes of model psychological accompaniment professional identity of future teachers. The development of professional identity of students can be carried out during the educational process through active assimilation of the leading professional positions in the context of personal growth. It makes sense to use active learning methods and techniques aimed at optimizing the process of preparing future professionals through activation of selfknowledge, their professional self- awareness of the reality of life plans.
Опис: Лялюк Г. Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / Галина Лялюк // Проблеми гуманітарних наук. - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 39. - С. 105-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cgiirbis_64 (1).pdf250,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.