Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6510
Title: Дистанційна система навчання в освітніх закладах різного типу як складова оптимізації педагогічної взаємодії
Other Titles: The distance learning system in educational institutions of various types as a component of the optimization of pedagogical interaction
Authors: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Keywords: дистанційна освіта
педагогічна взаємодія
оптимізація
віртуальне навчальне середовище
distance education
teacher interaction
optimization
virtual learning environment
Issue Date: 2012
Publisher: Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
Series/Report no.: ;17
Abstract: У статті розкриваються теоретико-методичні основи інноваційної технології організації навчального процесу – дистанційної системи навчання як одного із вагомих чинників педагогічної взаємодії. Автор аналізує особливості дистанційного навчання, визначає його можливості для оптимізації процесу педагогічної взаємодії на основі прикладу застосування даної системи навчання на базі однієї з шкіл міста Львова. The article describes the theoretical and methodological foundations of innovative technologies of learning process - distance learning system as one of the important reasons of pedagogical interaction. The author analyzes the characteristics of distance learning, determines its ability to optimize pedagogical interaction based on the example application of the system of education at one of the schools of the city.
Description: Ковальчук З. Я. Дистанційна система навчання в освітніх закладах різного типу як складова оптимізації педагогічної взаємодії / Ковальчук З. Я. // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 17. - С. 183-188.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6510
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apspp_2012_17_27.pdf399,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.