Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6585
Назва: Cognitive Technologies in Pedagogical and Natural Science Training for Future Psychologists in Post-Pandemic Education (Web of Science)
Інші назви: Когнітивні технології в педагогічній та природничій підготовці майбутніх психологів у постпандемічній освіті (Web of Science)
Автори: Bilyk, V.
Matvienko, O.
Zinko, O.
Ганущин, С.Н.
Hanushchyn, S.N.
Vasylenko, K.
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні психологи
когнітивна психологія
педагогічний аспект
професійна підготовленість
мовленнєва підготовка
комунікативна культура
постпандемічна освіта
professional training
future psychologists
cognitive psychology
pedagogical aspect
professional preparedness
speech training
communicative culture
post-pandemic education
Дата публікації: 2021
Видавництво: Postmodern Openings
Серія/номер: ;12/1Sup1
Короткий огляд (реферат): В умовах постпандемічної реальності створення оптимальних психолого-педагогічних умов для формування майбутніх спеціалістів, підвищення рівня їх професійної підготовки, соціалізації та адаптації до роботи в трудовому колективі потребує відповідної психологічної підтримки, розвитку пізнавальних та технології психологічної підтримки для конструктивної реалізації практичної соціально-психологічної допомоги в педагогічному процесі, а також використання педагогами сучасних когнітивно-психологічних підходів, розробка психологічних рекомендацій щодо стилю педагогічного впливу тощо. У статті висвітлено важливі соціально-психологічні умови підготовки майбутнього вчителя до соціально-педагогічної діяльності в умовах постпандемічних реалій. Обґрунтовано необхідність використання когнітивно-психологічних технологій у процесі формування професійно-мовленнєвих компетенцій майбутніх психологів та їх мовленнєвої культури в процесі професійної мовленнєвої підготовки. Охарактеризовано технології та умови організації педагогічного процесу підготовки майбутніх практичних психологів, які зазнали змін внаслідок останніх подій, пов’язаних із здійсненням освітнього процесу в дистанційному режимі. Представлено структуру семінарського заняття з основ мовленнєвої компетентності психолога як результат використання діалогічного підходу в системі професійної підготовки у ВНЗ. На нашу думку, матеріали цієї статті будуть цікаві педагогам, практичним психологам, соціальним педагогам системи професійно-технічної освіти, оскільки допоможуть не тільки краще зрозуміти психологічні особливості професійно-особистісного становлення майбутніх спеціалістів, а також конструктивно вирішувати нагальні проблеми своєї професійної підготовки. In conditions of post-pandemic reality, the creation of optimal psychological and pedagogical conditions for the formation of future specialists, raising the level of their professional training, socialization and adaptation to work in the work collective requires appropriate psychological support, the development of cognitive and psychological support technologies for the constructive implementation of practical social psychological assistance in the pedagogical process, as well as the use of cognitive-psychological approaches by teachers, the development of psychological recommendations on the style of pedagogical impact and the like. The article highlights the important socio-psychological conditions for preparing a future teacher for sociopedagogical activity in the context of post-pandemic realities. The necessity of using cognitive psychology technologies in the process of forming professionally speaking competencies of future psychologists and their speech culture in the process of professional speech training is substantiated. The technologies and conditions for the organization of the pedagogical process for the preparation of future practical psychologists who have undergone changes as a result of recent events related to the implementation of the educational process in a remote mode are described. In our opinion, the materials in this article will be of interest to educators, practical psychologists, and social educators of the vocational education system, since they will help not only better understand the psychological characteristics of the professional and personal development of future specialists, but also constructively solve the urgent problems of their professional training.
Опис: Bilyk V. Cognitive Technologies in Pedagogical and Natural Science Training for Future Psychologists in Post-Pandemic Education / Valentyna Bilyk, Olena Matvienko, Oksana Zinko, Solomiia Hanushchyn, Kateryna Vasylenko // Postmodern Openings. - 2021. - Volume 12. - Issue 1Sup1. - P. 323-334.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6585
ISSN: 2069-9387
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганущин 3 веб.pdf265,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.