Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6705
Title: Підготовка психолога до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychologist training for constructive behavior in emergency situations: Qualification work for the master's degree
Authors: Краєцька, К.М.
Kraietska, K.M.
Keywords: екстремальність
ризиконебезпечність
професія
система професійної підготовки
extremity
dangerousness
profession
professional training system
Issue Date: 2023
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена опису професійної діяльності людей, в ризиконебезпечних та екстремальних ситуаціях, котрі повсякчас підпадають під вплив різноманітних за своїм характером психотравмуючих чинників, що є зумовленими загрозою для їхнього життя. На основі вищенаведеного аналізу, нами було визначено, що, професійна підготовка – це система соціально–психологічних, педагогічних і психофізіологічних заходів, спрямованих на формування особистісної готовності спеціаліста до професійно-екстремальної діяльності. В процесі професійної підготовки виділяють: загально-теоретичну, спеціально-теоретичну, професійноекстремальну види підготовки. Основне завдання професійно-екстремальної підготовки полягає в організованому, цілеспрямованому процесі навчання, виховання, розвиткові та формуванні фахівців-спеціалістів з надзвичайних ситуацій, котрий є спрямованим на оволодіння загальними знаннями, навичками та вміннями, котрі є вкрай необхідними для діяльності у різноманітних надзвичайних ситуаціях. У систему професійної підготовки практичних психологів до діяльності в надзвичайних ситуаціях включено наступні підсистеми, а саме: професійно–психологічний відбір персоналу; психологічне та педагогічне забезпечення професіональної готовності персоналу до надзвичайних та екстремальних умов діяльності. The qualification work is devoted to the description of the professional activity of people in risky and extreme situations, who are constantly under the influence of various psycho-traumatic factors that are caused by a threat to their lives. Based on the above analysis, we determined that professional training is a system of socio-psychological, pedagogical and psychophysiological measures aimed at forming the specialist's personal readiness for professional and extreme activities. In the process of professional training, the following are distinguished: general-theoretical, special-theoretical, professional-extreme types of training. The main task of professional-extreme training is an organized, purposeful process of training, education, development and formation of emergency specialists, which is aimed at mastering general knowledge, skills and abilities that are absolutely necessary for activities in various emergency situations. The system of professional training of practical psychologists for activities in emergency situations includes the following subsystems, namely: professional and psychological selection of personnel; psychological and pedagogical provision of professional readiness of personnel for extraordinary and extreme conditions of activity.
Description: Краєцька К. Підготовка психолога до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Катерина Краєцька. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 90 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6705
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krayetska Kateryna Maksymivna.pdf1,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.