Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6847
Назва: Formation of Marketing Strategy for Sustainable Development of Enterprises in the Domestic Market (Scopus)
Інші назви: Формування маркетингової стратегії сталого розвитку підприємств на внутрішньому ринку (Scopus)
Автори: Копитко, М.І.
Kopytko, M.I.
Boychuk, I.
Balyk, U.
Mykhailyk, N.
Hryhoruk, P.
Ключові слова: сталий розвиток
маркетинг
стратегія
підприємства
ринок
економіка
sustainable development
marketing
strategy
enterprises
market
economy
Дата публікації: 2023
Видавництво: Review of Economics and Finance
Серія/номер: ;21
Короткий огляд (реферат): Основною метою статті є визначення оптимальної маркетингової стратегії для окремої групи підприємств на внутрішньому ринку. Об'єктом дослідження є сталий розвиток підприємств на внутрішньому ринку. Наукове завдання полягає у визначенні показників та розрахунку стану підприємств на внутрішньому ринку для подальшого формування їх маркетингової стратегії. Методологія дослідження передбачає використання сучасних математичних методів. У результаті проведених розрахунків вдалося встановити стан сталого розвитку підприємства на внутрішньому ринку. Інноваційність отриманих результатів розкривається в самому методичному підході і в тому, як можна спочатку оцінити стан сталого розвитку підприємства на внутрішньому ринку, а потім за результатами аналізу вибрати оптимальну маркетингову стратегію. Дослідження обмежене врахуванням специфіки лише внутрішнього ринку продуктів бджільництва та пов'язаної з ним маркетингової стратегії польських підприємств. Наслідком таких обмежень є те, що говорити про універсальність запропонованих результатів дослідження не представляється можливим. Перспективи подальших досліджень мають включати застосування запропонованого методологічного підходу до всього ринку ЄС. The main purpose of the article is to determine the optimal marketing strategy for a single group of enterprises in the domestic market. The object of the study is the sustainable development of enterprises in the domestic market. The scientific task is to determine indicators and calculate the state of enterprises in the domestic market for the further formation of their marketing strategy. The research methodology involves the use of modern mathematical methods. As a result of the calculations, it was possible to establish the state of sustainable development of the enterprise in the domestic market. The innovativeness of the obtained results is revealed in the methodical approach itself and how it is possible to first assess the state of sustainable development of the enterprise in the domestic market, and then choose the optimal marketing strategy based on the results of the analysis. The study is limited by taking into account the specifics of only the domestic market for bee products and the related marketing strategy of Polish enterprises. The consequence of such limitations is that it is not possible to talk about the universality of the proposed research results. Prospects for further research should include the application of the proposed methodological approach for the entire EU market, that is, the external one. This is necessary given that honey and bee products are poor only within the domestic market.
Опис: Kopytko M. Formation of Marketing Strategy for Sustainable Development of Enterprises in the Domestic Market / Marta Kopytko, Inna Boychuk, Ulyana Balyk, Nataliia Mykhailyk, Pavlo Hryhoruk // Review of Economics and Finance. - 2023. - № 21. - Pp. 2271-2278.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6847
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kopytko_Скопус_маркетинг_2023.pdf390,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.