Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7422
Title: Образ воїна очима студента-психолога: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: The image of a warrior through the eyes of a psychology student: Qualification work for the master's degree
Authors: Стойка, А.І.
Stoika, A.I.
Keywords: образ
образ воїна
архетипи
особистість
образ іншого
образ «Я»
image
image of warrior
archetypes
personality
image of another
image of "I"
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне та емпіричне дослідження феномену образу воїна очима студентів-психологів та його формування. У теоретичній частині було проаналізовано різні погляди та дослідження науковців, зокрема психологів, щодо природи прсихологічного образу. Розглянуто висновки теоретичних напрацювань учених про категорію «образу» у зарубіжній та українській психології, зокрема образу воїна. Було з’ясовано, що образ визначається як зовнішніми, так і внутрішніми чинниками, а саме мотивами особистості, потребами особистості, цінностями особистості, культурою, в якій людина соціалізується, а також прояв індивідуальних особливостей вторинних образів. Ціллю образу, якщо умовно її виділити, є об’єднання внутрішнього світу людини із зовнішньою реальністю. Одним із аспектів дослідження образу воїна є дослідження генези аретипного образу воїна та його становлення. В практичній частині було розроблено гіпотетично-теоретичну модель образу воїна. В неї входять такі категорії його визначення: транскультурний архетип воїна, мілітарна ідентичність, соціокультурне середовище, ментальний архетип воїна, ідентифікатор ролі воїна-миротворця. Для дослідження було сформовано вибірку із 30 студентів-психологів та контрольну групу із 60 діючих військовослужбовців. Таким чином було доведено багаторівневість і цілісність системи формування образу воїна у студентів-психологів. The qualification work is devoted theoretical and empirical research of the phenomenon of image of warrior in students of psychology perspective. In this work was analyzed the different views of researchers, including psychologist on understanding the nature of the psychological image. The conclusions of theoretical works of scientists on the category of "image" in foreign and Ukrainian psychology are considered. It was found that the image is determined by the external and internal world, namely the motives of the individual, the needs of the individual, the values of the individual, the culture in which a person socializes, also a manifestation of the individual characteristics of secondary images. The purpose of the image, if conditionally it is to highlight, is the unification of the inner world of personality with external reality. One of the aspects of the research of the image of a warrior is the research of the genesis of the aretypical image of a warrior and his formation. In the practical part, a hypothetical-theoretical model of the image of a warrior was developed. It includes the following categories of its definition: the transcultural archetype of the warrior, the military identity, the socio-cultural environment, the mental archetype of the warrior, the identifier of the role of the peacemaker warrior. A sample of 30 psychology students and a control group of 60 active military personnel were formed for the study. Thus, the multi-level and integrity of the system of forming the image of a warrior among psychology students was proved.
Description: Стойка А. Образ воїна очима студента-психолога: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Стойка. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 104 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7422
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стойка Анастасія. Магістерська робота.pdf2,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.