Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7790
Title: Удосконалення управління маркетинговими процесами на підприємстві: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: Improvement of management of marketing processes at the enterprise: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Циханчук, Л.А.
Tsykhanchuk, L.A.
Keywords: маркетинг
маркетингові процеси
принципи
інструменти
стратегія
маркетингове середовище
marketing
marketing processes
principles
tools
strategy
marketing environment
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі проаналізовано теоретичні методичні аспекти маркетингових процесів на підприємстві. У другому розділі здійснено аналіз діяльності системи маркетингових процесів ТОВ «ПроТек логістик» та запропоновано шляхи їх удосконалення. The first chapter analyzes the theoretical and methodological aspects of marketing processes at the enterprise. In the second chapter, an analysis of the activity of the marketing process system of "ProTek Logistics" LLC was carried out and ways of their improvement were prop
Description: Циханчук Л. Удосконалення управління маркетинговими процесами на підприємстві: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Лілія Циханчук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 51 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7790
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tcuhanchyk.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.