Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7820
Назва: Філософсько-правові підходи до освітянських проблем гуманістів епохи Відродження
Інші назви: Philosophical and legal approaches to educational problems of Renaissance humanists
Автори: Яремчук, В.Д.
Yaremchuk, V.D.
Ключові слова: філософсько-правова думка
Відродження
філософія гуманізму
відповідальність
гуманістичне виховання та освіта
право
philosophical and legal opinion
the Renaissance
philosophy of humanism
responsibility
humanistic upbringing and education
law
Дата публікації: 2014
Видавництво: Митна справа
Серія/номер: ;2/2/2
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються філософсько-правові підходи до освітянських проблем гуманістів епохи Відродження. Визначені правові засади перегляду релігійно-політичних цінностей і поява гуманістичного філософського мислення в Західній Європі, виокремлення національного та універсального в системі виховання й освіти. The article deals with the philosophical and legal approaches to the educational problems of the Renaissance humanists. Legal principles of the revision of religious and political values and the appearance of the humanistic philosophical thinking in the Western Europe, the emphasis of the national and the universal in the system of upbringing and education are defined.
Опис: Яремчук В.Д. Філософсько-правові підходи до освітянських проблем гуманістів епохи Відродження / Яремчук В.Д. // Митна справа. - 2014. - № 2. - Кн. 2. - Ч. 2. - С. 35-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7820
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ms_2014_2(2.2)__9.pdf52,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.