Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8511
Назва: Психолого-правові контексти вивчення особистості правоохоронця
Інші назви: Psychological and legal contexts of studying the personality of a law enforcement officer
Автори: Швець, Д.В.
Shvets, D.V.
ORCID ID: 0000-0002-1999-9956
Ключові слова: формування особистості
розвиток людини
особистість
людина
розвиток
personality formation
human development
personality
person
development
Дата публікації: 26-лис-2020
Видавництво: Кримінальний процес та криміналістика: сучасний стан та перспективи: тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 26 листопада 2020 p.)
Короткий огляд (реферат): Аналіз наукових досліджень з проблеми професійного розвитку вказує на її багатогранність та комплексний характер, обумовлені дією спектру соціально-економічних, культурних, фахових, особистісно-орієнтованих чинників. Сучасні тенденції формування і розвитку особистості поліцейського в умовах фахової підготовки та професійної діяльності відзначаються певними особливостями: постійними змінами та ускладненням змісту відомчої освіти, підвищенням рівня освітніх стандартів; актуалізацією питань національно-патріотичного виховання; розв’язанням складних професійно-педагогічних проблем, які вимагають інтеграції знань, практичних умінь і навичок суміжних наук – права, психології, економіки, педагогіки, соціології та ін.; широким впровадженням інформаційних технологій у навчально-виховний процес; врахуванням фізично-прикладної підготовки як необхідної компоненти такої освіти тощо. Analysis of scientific research on the problem of professional development indicates its multifaceted and complex nature, determined by the action of a spectrum of socio-economic, cultural, professional, and personality-oriented factors. Modern trends in the formation and development of a police officer's personality in the conditions of professional training and professional activity are characterized by certain features: constant changes and complication of the content of departmental education, raising the level of educational standards; updating issues of national-patriotic education; solving complex professional-pedagogical problems that require the integration of knowledge, practical skills and abilities of related sciences - law, psychology, economics, pedagogy, sociology, etc.; wide introduction of information technologies into the educational process; taking into account physical and applied training as a necessary component of such education, etc.
Опис: Швець Д.В. Психолого-правові контексти вивчення особистості правоохоронця / Дмитро Володимирович Швець // Кримінальний процес та криміналістика: сучасний стан та перспективи: тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 26 листопада 2020 p.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 12-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8511
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholohopravovi konteksty_Shvets_2020.pdf293,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.