Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8511
Назва: | Психолого-правові контексти вивчення особистості правоохоронця |
Інші назви: | Psychological and legal contexts of studying the personality of a law enforcement officer |
Автори: | Швець, Д.В. Shvets, D.V. ORCID ID: 0000-0002-1999-9956 |
Ключові слова: | формування особистості розвиток людини особистість людина розвиток personality formation human development personality person development |
Дата публікації: | 26-лис-2020 |
Видавництво: | Кримінальний процес та криміналістика: сучасний стан та перспективи: тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 26 листопада 2020 p.) |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз наукових досліджень з проблеми професійного розвитку вказує на її багатогранність та комплексний характер, обумовлені дією спектру соціально-економічних, культурних, фахових, особистісно-орієнтованих чинників. Сучасні тенденції формування і розвитку особистості поліцейського в умовах фахової підготовки та професійної діяльності відзначаються певними особливостями: постійними змінами та ускладненням змісту відомчої освіти, підвищенням рівня освітніх стандартів; актуалізацією питань національно-патріотичного виховання; розв’язанням складних професійно-педагогічних проблем, які вимагають інтеграції знань, практичних умінь і навичок суміжних наук – права, психології, економіки, педагогіки, соціології та ін.; широким впровадженням інформаційних технологій у навчально-виховний процес; врахуванням фізично-прикладної підготовки як необхідної компоненти такої освіти тощо. Analysis of scientific research on the problem of professional development indicates its multifaceted and complex nature, determined by the action of a spectrum of socio-economic, cultural, professional, and personality-oriented factors. Modern trends in the formation and development of a police officer's personality in the conditions of professional training and professional activity are characterized by certain features: constant changes and complication of the content of departmental education, raising the level of educational standards; updating issues of national-patriotic education; solving complex professional-pedagogical problems that require the integration of knowledge, practical skills and abilities of related sciences - law, psychology, economics, pedagogy, sociology, etc.; wide introduction of information technologies into the educational process; taking into account physical and applied training as a necessary component of such education, etc. |
Опис: | Швець Д.В. Психолого-правові контексти вивчення особистості правоохоронця / Дмитро Володимирович Швець // Кримінальний процес та криміналістика: сучасний стан та перспективи: тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 26 листопада 2020 p.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 12-14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8511 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykholohopravovi konteksty_Shvets_2020.pdf | 293,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.