Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8698
Title: Психологічні особливості розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological features of the development of personal maturity of future teachers: Qualification work for the master's degree
Authors: Шеремета, А.Л.
Sheremeta, A.L.
Keywords: особистісна зрілість
майбутні педагоги
розвиток
Я-концепція
освітнє середовище
відповідальність
креативність
децентрація
personal maturity
future teachers
development
self-concept
educational environment
responsibility
creativity
decentration
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів. Проаналізовано наукові підходи до вивчення особистісної зрілості, викремлено її структурні компоненти особистісної зрілості, розглянуто роль особистісної зрілості у професійному становленні майбутніх педагогів. Розвиток особистісної зрілості в студентів-майбутніх педагогів не лише сприяє їхній професійній підготовці, а й допомагає формуванню внутрішньої стійкості та здатності до адаптації в складних умовах сучасної освіти. Здійснено емпіричне дослідження на основі отриманих результатів якого вдалось підтвердити висунуту гіпотезу, згідно із якою рівень ясності Я-концепції є вищим у студентів-майбутніх педагогів старших курсів порівняно із початківцями. Проаналізовано шляхи оптимізації розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів. Наголошено, що розвиток особистісної зрілості студентів-майбутніх педагогів потребує комплексного підходу та залучення різноманітних факторів. The qualification work is devoted to the study of the psychological features of the development of personal maturity of future teachers. Scientific approaches to the study of personal maturity are analyzed, its structural components of personal maturity are identified, the role of personal maturity in the professional development of future teachers is considered. The development of personal maturity in student-future teachers not only contributes to their professional training, but also helps to form internal stability and the ability to adapt in the difficult conditions of modern education. An empirical study was carried out, based on the results of which it was possible to confirm the hypothesis put forward, according to which the level of clarity of the self-concept is higher in student-future teachers of senior years compared to beginners. Ways of optimizing the development of personal maturity of future teachers are analyzed. It is emphasized that the development of personal maturity of future teacher students requires a comprehensive approach and the involvement of various factors.
Description: Шеремета А. Психологічні особливості розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Аліна Шеремета. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 75 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8698
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шеремета кваліфікаційна.pdf875,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.