Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8698
Назва: | Психологічні особливості розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Psychological features of the development of personal maturity of future teachers: Qualification work for the master's degree |
Автори: | Шеремета, А.Л. Sheremeta, A.L. |
Ключові слова: | особистісна зрілість майбутні педагоги розвиток Я-концепція освітнє середовище відповідальність креативність децентрація personal maturity future teachers development self-concept educational environment responsibility creativity decentration |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів. Проаналізовано наукові підходи до вивчення особистісної зрілості, викремлено її структурні компоненти особистісної зрілості, розглянуто роль особистісної зрілості у професійному становленні майбутніх педагогів. Розвиток особистісної зрілості в студентів-майбутніх педагогів не лише сприяє їхній професійній підготовці, а й допомагає формуванню внутрішньої стійкості та здатності до адаптації в складних умовах сучасної освіти. Здійснено емпіричне дослідження на основі отриманих результатів якого вдалось підтвердити висунуту гіпотезу, згідно із якою рівень ясності Я-концепції є вищим у студентів-майбутніх педагогів старших курсів порівняно із початківцями. Проаналізовано шляхи оптимізації розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів. Наголошено, що розвиток особистісної зрілості студентів-майбутніх педагогів потребує комплексного підходу та залучення різноманітних факторів. The qualification work is devoted to the study of the psychological features of the development of personal maturity of future teachers. Scientific approaches to the study of personal maturity are analyzed, its structural components of personal maturity are identified, the role of personal maturity in the professional development of future teachers is considered. The development of personal maturity in student-future teachers not only contributes to their professional training, but also helps to form internal stability and the ability to adapt in the difficult conditions of modern education. An empirical study was carried out, based on the results of which it was possible to confirm the hypothesis put forward, according to which the level of clarity of the self-concept is higher in student-future teachers of senior years compared to beginners. Ways of optimizing the development of personal maturity of future teachers are analyzed. It is emphasized that the development of personal maturity of future teacher students requires a comprehensive approach and the involvement of various factors. |
Опис: | Шеремета А. Психологічні особливості розвитку особистісної зрілості майбутніх педагогів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Аліна Шеремета. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 75 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8698 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шеремета кваліфікаційна.pdf | 875,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.