Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8816
Title: Управління маркетинговою комунікаційною політикою організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: Management of marketing communication policy of the organization: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Савчак, В.В.
Savchak, V.V.
Keywords: маркетинг
маркетингова комунікаційна політика
інструменти маркетингової комунікаційної політики
канали комунікацій
marketing
marketing communication policy
marketing communication tools
communications channels
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики організацій. Другий розділ містить аналіз управління маркетинговою комунікаційною політикою ДП «Львівстандартметрологія» та рекомендації щодо її удосконалення. The first section of qualification work investigates the theoretical foundations of marketing communication policy of organizations. The second section contains an analysis of the management of marketing communication policy of SE «Lviv Standartmetrologiya» and recommendations for its improvement.
Description: Савчак В. Управління маркетинговою комунікаційною політикою організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Вікторія Савчак. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 53 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8816
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савчак.pdf1,24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.