Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8866
Title: Психологічні особливості переживання фрустрації майбутніми практичними психологами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological features of frustration experiences by future practical psychologists: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Тимчак, М.В.
Tymchak, M.V.
Keywords: фрустрація
майбутні психологи
професійна підготовка
емоційні стани
адаптація
самооцінка
ригідність
соціальна фрустрованість
frustration
future psychologists
professional training
emotional states
adaptation
self-esteem
rigidity
social frustration
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У роботі результати теоретико-методологічного аналізу та емпіричного дослідження особливостей переживання фрустрації майбутніми психологами в умовах освітньо-професійної діяльності. Фрустрація розглядається як психічний стан, що виникає внаслідок незадоволення особистісно значущих потреб під впливом об’єктивних або суб’єктивних перешкод. Встановлено, що на різних етапах професійної підготовки фрустраційні переживання набувають різного характеру, пов’язаного як з особистісними чинниками (ригідність, емоційна нестійкість, самооцінка), так і з соціальними (незадоволеність статусом у групі, труднощі адаптації). Емпірично доведено зв’язок фрустрації з тривожністю, агресивністю та депресивністю, а також визначено типові реакції студентів у фрустраційних ситуаціях. Обґрунтовано перспективи подальших досліджень з акцентом на динаміку фрустраційних станів у студентів різних курсів. The paper presents the results of theoretical and methodological analysis and empirical research of the features of frustration experiences by future psychologists in the context of educational and professional activities. Frustration is considered as a mental state that arises as a result of dissatisfaction with personally significant needs under the influence of objective or subjective obstacles. It has been established that at different stages of professional training, frustration experiences acquire a different nature, associated with both personal factors (rigidity, emotional instability, self-esteem) and social factors (dissatisfaction with status in the group, difficulties in adaptation). The connection of frustration with anxiety, aggressiveness and depression has been empirically proven, and typical reactions of students in frustration situations have been identified. Prospects for further research with an emphasis on the dynamics of frustration states in students of different courses have been substantiated.
Description: Тимчак М. Психологічні особливості переживання фрустрації майбутніми практичними психологами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Марія Тимчак. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 50 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8866
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимчак.pdf698,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.