Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8866
Назва: | Психологічні особливості переживання фрустрації майбутніми практичними психологами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Psychological features of frustration experiences by future practical psychologists: Qualification work for the degree of bachelor |
Автори: | Тимчак, М.В. Tymchak, M.V. |
Ключові слова: | фрустрація майбутні психологи професійна підготовка емоційні стани адаптація самооцінка ригідність соціальна фрустрованість frustration future psychologists professional training emotional states adaptation self-esteem rigidity social frustration |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | У роботі результати теоретико-методологічного аналізу та емпіричного дослідження особливостей переживання фрустрації майбутніми психологами в умовах освітньо-професійної діяльності. Фрустрація розглядається як психічний стан, що виникає внаслідок незадоволення особистісно значущих потреб під впливом об’єктивних або суб’єктивних перешкод. Встановлено, що на різних етапах професійної підготовки фрустраційні переживання набувають різного характеру, пов’язаного як з особистісними чинниками (ригідність, емоційна нестійкість, самооцінка), так і з соціальними (незадоволеність статусом у групі, труднощі адаптації). Емпірично доведено зв’язок фрустрації з тривожністю, агресивністю та депресивністю, а також визначено типові реакції студентів у фрустраційних ситуаціях. Обґрунтовано перспективи подальших досліджень з акцентом на динаміку фрустраційних станів у студентів різних курсів. The paper presents the results of theoretical and methodological analysis and empirical research of the features of frustration experiences by future psychologists in the context of educational and professional activities. Frustration is considered as a mental state that arises as a result of dissatisfaction with personally significant needs under the influence of objective or subjective obstacles. It has been established that at different stages of professional training, frustration experiences acquire a different nature, associated with both personal factors (rigidity, emotional instability, self-esteem) and social factors (dissatisfaction with status in the group, difficulties in adaptation). The connection of frustration with anxiety, aggressiveness and depression has been empirically proven, and typical reactions of students in frustration situations have been identified. Prospects for further research with an emphasis on the dynamics of frustration states in students of different courses have been substantiated. |
Опис: | Тимчак М. Психологічні особливості переживання фрустрації майбутніми практичними психологами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Марія Тимчак. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 50 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8866 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тимчак.pdf | 698,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.