Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8893
Title: Брендинг в управлінні сучасним підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: Branding in modern organization management: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Дзюба, Х.І.
Dziuba, Kh.I.
Keywords: бренд
брендинг
атрибути бренду
інструменти брендингу
бренд-стратегія
позиціонування
маркетингові комунікації
впізнаваність бренду
brand
branding
brand attributes
branding tools
brand strategy
positioning
marketing communications
brand awareness
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі узагальнено теоретичні засади брендингу в управлінні сучасним підприємством. Другий розділ містить аналіз брендингу в управлінні ТОВ «МАЗОРІНІ». The first section summarizes the theoretical principles of branding in the management of a modern enterprise. The second section contains branding analysis in the management of Mazorini LLC.
Description: Дзюба Х.І. Брендинг в управлінні сучасним підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Христина Дзюба. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 55 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8893
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дзюба.pdf1,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.