Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8893
Назва: Брендинг в управлінні сучасним підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: Branding in modern organization management: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Дзюба, Х.І.
Dziuba, Kh.I.
Ключові слова: бренд
брендинг
атрибути бренду
інструменти брендингу
бренд-стратегія
позиціонування
маркетингові комунікації
впізнаваність бренду
brand
branding
brand attributes
branding tools
brand strategy
positioning
marketing communications
brand awareness
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі узагальнено теоретичні засади брендингу в управлінні сучасним підприємством. Другий розділ містить аналіз брендингу в управлінні ТОВ «МАЗОРІНІ». The first section summarizes the theoretical principles of branding in the management of a modern enterprise. The second section contains branding analysis in the management of Mazorini LLC.
Опис: Дзюба Х.І. Брендинг в управлінні сучасним підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Христина Дзюба. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 55 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8893
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзюба.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.