Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8922
Title: Самооцінка як чинник становлення молодого психолога: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Self-esteem as a factor in the formation of a young psychologist: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Можиловська, С.В.
Mozhylovska, S.V.
Keywords: самооцінка
професійна самосвідомість
професійне становлення
молодий психолог
мотивація до успіху
самоповага
self-esteem
professional self-awareness
professional development
young psychologist
motivation for success
self-esteem
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У кваліфікаційній роботі висвітлено проблему самооцінки як чинника становлення молодого психолога. Розглядаються теоретичні підходи до дослідження самооцінки особистості та її роль у особистісно-професійному розвитку особистості. Проаналізовано психологічні особливості становлення професійної самосвідомості молодого психолога. Емпірично досліджено самооцінку як чинник професійного становлення молодого психолога. Встановлено, що підвищення самооцінки та самоповаги молодих психологів дозволить підвищити рівень мотивації досягнення успіху та задоволеністю професійною діяльністю, а відтак це сприятиме їх ефективному професійному становленню, успішному особистісно-професійному розвитку загалом. Розроблено соціально-психологічний тренінг з метою підвищення самооцінки молодих психологів, розвитку їх професійної самосвідомості. The qualification work highlights the problem of self-esteem as a factor in the formation of a young psychologist. Theoretical approaches to the study of self-esteem of an individual and its role in the personal and professional development of an individual are considered. The psychological features of the formation of a young psychologist's professional self-awareness are analyzed. Self-esteem as a factor in the professional formation of a young psychologist is empirically studied. It has been established that increasing the self-esteem and self-respect of young psychologists will allow to increase the level of motivation to achieve success and satisfaction with professional activities, and therefore this will contribute to their effective professional formation, successful personal and professional development in general. A socio-psychological training has been developed to increase the self-esteem of young psychologists, the development of their professional self-awareness.
Description: Можиловська С. Самооцінка як чинник становлення молодого психолога: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Можиловська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 64 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8922
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Можиловська кваліфікаційна.pdf611,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.