Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9205| Title: | Мотиваційні стратегії українських студентів у закордонному контексті |
| Other Titles: | Motivational strategies of Ukrainian students in a foreign context |
| Authors: | Кузьо, Л.І. Kuzo, L.I. ORCID ID: 0000-0003-1554-3262 |
| Keywords: | мотивація L2 міжнародна позиція ідеальне «Я» L2 інструментальні мотиви українські студенти навчання за кордоном англійська як lingua franca L2 motivation international posture ideal L2 self instrumental motives Ukrainian students studying abroad English as a lingua franca |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статей |
| Abstract: | Стаття присвячена аналізу мотиваційних чинників українських студентів, які вивчають англійську мову в закордонному освітньому середовищі. Особливу увагу приділено ролі міжнародної позиції, ідеального «Я» L2 та інструментальних мотивів у формуванні внутрішньої й зовнішньої мотивації. На основі кількісних і якісних даних доведено, що міжнародна позиція виступає найпотужнішим стимулом до активного використання англійської мови, тоді як інструментальні мотиви та підтримка батьків забезпечують сталість і регулярність навчальних зусиль. Ідеальне «Я» L2 формує позитивне уявлення студента як успішного користувача англійської мови у глобальній спільноті. Результати підкреслюють необхідність комплексного підходу до мовних програм, що інтегрує міжнародну перспективу, особистісні й соціокультурні чинники мотивації та практичну цінність англійської для академічного й професійного успіху. Запропоновані практичні рекомендації можуть сприяти підвищенню ефективності вивчення англійської мови українськими студентами за кордоном. The article examines motivational factors of Ukrainian students learning English in foreign educational settings. Special attention is given to the role of international posture, the ideal L2 self, and instrumental motives in shaping both intrinsic and extrinsic motivation. Based on quantitative and qualitative data, the study demonstrates that international posture serves as the most powerful stimulus for active use of English, while instrumental motives and parental support ensure consistency and regularity of learning efforts. The ideal L2 self fosters a positive self-image as a successful user of English within the global community. The findings highlight the necessity of an integrated approach to language programs that combines international perspective, personal and sociocultural factors of motivation, and the practical value of English for academic and professional success. The proposed practical recommendations may contribute to enhancing the effectiveness of English language learning among Ukrainian students abroad. |
| Description: | Кузьо Л.І. Мотиваційні стратегії українських студентів у закордонному контексті / Любов Кузьо // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 109-117. |
| URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9205 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-109-117.pdf | 281,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.