Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9205
Назва: Мотиваційні стратегії українських студентів у закордонному контексті
Інші назви: Motivational strategies of Ukrainian students in a foreign context
Автори: Кузьо, Л.І.
Kuzo, L.I.
ORCID ID: 0000-0003-1554-3262
Ключові слова: мотивація L2
міжнародна позиція
ідеальне «Я» L2
інструментальні мотиви
українські студенти
навчання за кордоном
англійська як lingua franca
L2 motivation
international posture
ideal L2 self
instrumental motives
Ukrainian students
studying abroad
English as a lingua franca
Дата публікації: 2025
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу мотиваційних чинників українських студентів, які вивчають англійську мову в закордонному освітньому середовищі. Особливу увагу приділено ролі міжнародної позиції, ідеального «Я» L2 та інструментальних мотивів у формуванні внутрішньої й зовнішньої мотивації. На основі кількісних і якісних даних доведено, що міжнародна позиція виступає найпотужнішим стимулом до активного використання англійської мови, тоді як інструментальні мотиви та підтримка батьків забезпечують сталість і регулярність навчальних зусиль. Ідеальне «Я» L2 формує позитивне уявлення студента як успішного користувача англійської мови у глобальній спільноті. Результати підкреслюють необхідність комплексного підходу до мовних програм, що інтегрує міжнародну перспективу, особистісні й соціокультурні чинники мотивації та практичну цінність англійської для академічного й професійного успіху. Запропоновані практичні рекомендації можуть сприяти підвищенню ефективності вивчення англійської мови українськими студентами за кордоном. The article examines motivational factors of Ukrainian students learning English in foreign educational settings. Special attention is given to the role of international posture, the ideal L2 self, and instrumental motives in shaping both intrinsic and extrinsic motivation. Based on quantitative and qualitative data, the study demonstrates that international posture serves as the most powerful stimulus for active use of English, while instrumental motives and parental support ensure consistency and regularity of learning efforts. The ideal L2 self fosters a positive self-image as a successful user of English within the global community. The findings highlight the necessity of an integrated approach to language programs that combines international perspective, personal and sociocultural factors of motivation, and the practical value of English for academic and professional success. The proposed practical recommendations may contribute to enhancing the effectiveness of English language learning among Ukrainian students abroad.
Опис: Кузьо Л.І. Мотиваційні стратегії українських студентів у закордонному контексті / Любов Кузьо // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 109-117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9205
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-109-117.pdf281,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.