Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1204
Назва: Психологічні особливості самоактуалізації майбутніх педагогів в процесі навчально-професійної діяльності
Інші назви: Psychological features of selfactualization of future teachers in the process of educational-professional activity
Автори: Галян, І.М.
Halian, I.M.
Ключові слова: мотив
мотивація
динаміка самоактуалізації
зміст самоактуалізації
структура самоактуалізації
факторний аналіз
reason
motivation
dynamics of selfactualization
maintenance of selfactualization
structure of selfactualization
factor analysis
Дата публікації: 2013
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність і структуру самоактуалізації майбутніх педагогів. Висвітлено її динаміку у процесі навчально-професійної діяльності. Констатовано прагнення студентів стати «зсередини спрямованою особистістю», яка б володіла внутрішньою підтримкою та керувалася здебільшого, внутрішніми принципами та мотивацією. Essence and structure of selfactualization of future teachers is analysed. Its dynamics is reflected in the process of educational-professional activity. Aspiration of students to become «from within the directed personality» which would own internal support and follow internal principles and motivation is established.
Опис: Галян І.М. Психологічні особливості самоактуалізації майбутніх педагогів в процесі навчально-професійної діяльності / М.І. Галян, В.Г. Дуб // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 88-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1204
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13gimnpd.pdf802,28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.