Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1207
Назва: Особливості часової перспективи студентів із різними рівнями фахового вивчення англійської мови
Інші назви: Time perspective peculiarities of students with different levels of professional learning English
Автори: Кузьо, Л.І.
Kuzo, L.I.
Ключові слова: навчальна успішність
мотиваційна індукція
мотиваційні об’єкти
часова перспектива
позитивна кореляція
негативна кореляція
educational success
motivational induction
motivational objects
time perspective
positive correlation
inverse correlation
Дата публікації: 2013
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): У дослідженні брали участь 228 студентів, що вивчають англійську мову як дисципліну гуманітарного циклу (N = 101), дисципліну спеціалізації (N = 78) та як фаховий предмет (N = 49). У процесі дослідження була використана методика дослідження мотиваційні індукції Ж. Нюттена; респондентам пропонувалося вирішити завдання авторського граматичного та лексичного тесту з англійської мови. Виявили, що більш успішним респондентам притаманна більша кількість мотиваційних об’єктів локалізованих в періоді до 1 року і пов’язаних із соціально-політичними цілями, отриманням матеріальних прибутків, професійною діяльністю та виїздом за кордон. 228 students who study English as a humanitarian cycle discipline (N = 101), as a discipline of specialization (N = 78), as a professional subject (N = 49) took part in the research. In the course of the investigation motivational induction method by J. Nuttin was used; students were asked to write authors’ grammar and lexical test in English. It was proved that more successful respondents indicate a lot more motivational objects localized within the period of 1 year (Y) and are connected with socio-political aspirations (Pt), with profit or material values obtaining (P), professional activity and aspiration for leaving abroad (EX).
Опис: Кузьо Л.І. Особливості часової перспективи студентів із різними рівнями фахового вивчення англійської мови / Л.І. Кузьо // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 212-223.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1207
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13klivam.pdf790,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.