Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310
Назва: Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії
Інші назви: Optimization as a category in psychology and teaching theory
Автори: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Ключові слова: оптимізація навчання
навчально-виховний процес
психолого-педагогічні умови
педагог
ефективність навчання
optimization of training
the educational process
psychological and pedagogical conditions
teacher
efficiency of training
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2(2)
Короткий огляд (реферат): Розкрито категорію оптимізації у психолого-педагогічній літературі, обґрунтовано її значення для навчально-виховного процесу та подано авторське розуміння поняття оптимізації. Виокремлено систему психолого-педагогічних умов для здійснення процесу оптимізації навчання, серед яких форми, методи, прийоми, засоби навчання, постійне і глибоке вивчення психологічних особливостей особистості студента, дотримання принципу наукової організації праці і студента, і викладача та ін. The article deals with the category of the optimization in psychology and the teaching literature. The significance for the training-educational process is proved. The author’s understanding of the concepts optimization is given. The system of the pedagogical conditions for the process optimization is outlined.
Опис: Ковальчук З.Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 423-433.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2(2)-2012kzyappt.pdf360,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.