Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1587
Назва: Соціально-психологічні особливості міжособистісної взаємодії в системі вчитель-учень
Інші назви: Socio-psychological peculiarities of interpersonal interaction in the system of «Teacher-Pupil»
Автори: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Ключові слова: взаємодія
спілкування
комунікативно- перцептивні процеси
соціальна роль
самовдосконалення
взаємовплив
система «вчитель-учень»
interaction
communication
communicative-perceptive processes
social role
self-improvement
mutual influence
system «teacher-pupil»
Дата публікації: 2010
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються соціально-психологічні особливості взаємодії в системі «вчитель-учень». Зазначається, що спрямованість учителя на себе і на інших, наявність у нього тих чи інших властивостей особистості може забезпечити продуктивність педагогічного спілкування, а також вплинути на характер міжособистісних контактів.Socio-psychological peculiarities of interaction in the system «teacher-pupil» are examined in the article. It is determined that the teachers’ directions of themselves and others, presence of these or those peculiarities of a personality can provide the effectiveness of pedagogic communication, and also can influence on the character of interpersonal contacts.
Опис: Ковальчук З.Я. Соціально-психологічні особливості міжособистісної взаємодії в системі вчитель-учень / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2010. - Випуск 2. - С.15-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1587
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_2_ковальчук.pdf493,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.