Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1620
Назва: Основні елементи стратегічного управління корпораціями
Інші назви: Essential elements of strategic corporation management
Автори: Сватюк, О.Р.
Svatiuk, O.R.
Ключові слова: корпоративне управління
стратегічне управління
акціонерне товариство
моніторинг
розвиток корпорацій
corporate management
strategic management
jointstock company
monitoring
corporations development
Дата публікації: 2015
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Економічна;2
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні елементи стратегічного управління корпораціями, а саме: формулювання корпоративної місії та цілей; визначення корпоративних стратегій; забезпечення взаємозв’язку «стратегічного набору» корпорації загалом; стратегічний моніторинг середовища великих організаційних систем; система планів; внутрішній механізм функціонування корпорації у стратегічному режимі; стратегічний контролінг. Розроблено алгоритм основних етапів здійснення стратегічного моніторингу (узгодження цілей; визначення методів проведення стратегічного моніторингу середовища організаційних систем; здійснення збору та опрацювання інформації; оцінка результатів; оцінка напряму та проведення аудиту; обґрунтування та забезпечення взаємозв’язку «стратегічного набору» корпорації; прийняття рішення щодо визначення корпоративної стратегії). Corporate management is a system of organizational, legal, economic and financial relationships among all participants of the company. The author analyzes the main elements of the strategic management of corporations, namely the formulation of the corporate mission and objectives; definition of the corporate strategies; providing of «strategic set» interconnection; environmental monitoring of large organizational systems; system of plans; internal functioning mechanism of corporations in strategic mode; strategic controlling. The algorithm of the main stages of the strategic monitoring (agreement of purposes, the definition of methods for monitoring strategic organizational collection and processing systems, evaluation of results, evaluation of direction and audit, study and interconnection of «strategic set»; choose of direction corporation`s strategy). Defined strategy of internal corporate management as a set of benchmarks, guidelines and methods of interaction among the all subjects of corporate relations. Proposed following components of internal corporate management: 1. Strategy of changes in organizational structure of the corporation as the optimum value of the rights and responsibilities. The protection of minor shareholders, establishment of the strategic management group in supervisory council; 2. Financial strategy is an optimal formation of funds depending on the level of corporate and financial control types in the corporation; 3. Sstrategic behavior must be transparent and social. The main factors which determine the direction of corporate management in Ukraine are: elaboration and implementation of stock companies strategic development; improving of internal corporate management system in crisis situations; formalization and adoption of relationships between the owners of the capital with the help of managers and local authorities; financial, joint-stock and corporate control; imperfection of banking system and its inability to act as a major shareholder and to control the corporate activity; investors attraction.
Опис: Сватюк О.Р. Основні елементи стратегічного управління корпораціями / О.Р. Сватюк, Д.Р. Сватюк // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія економічна. - 2015. - Випуск 2. - С. 287-300.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1620
ISSN: 2311-844X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сватюк.pdf785,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.