Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3069
Назва: Мотиваційні процеси в агропідприємствах
Інші назви: Motivational processes in agrarian enterprises
Автори: Васильчак, С.В.
Vasylchak, S.V.
Ключові слова: мотивація праці
процес мотивації
сільськогосподарські підприємства
зарплата
motivation of labor
motivation process
agricultural enterprises
salary
Дата публікації: 2018
Видавництво: Формування ринкових відносин в Україні
Серія/номер: ;6
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади формування мотиваційних стимулів у сільськогосподарських підприємствах. Мета дослідження - обґрунтувати сучасні тенденції мотивації у сільському господарстві та довести необхідність поєднання економічних та соціальних елементів мотивації для найбільш ефективного функціонування сільськогосподарських підприємств. Методи дослідження. У цьому дослідженні було використано сукупність наукових підходів та методів: графічний, метод порівнянь, логічне узагальнення, системний метод. Разом це забезпечило концептуальну єдність дослідження. Результати роботи. У статті обґрунтовується необхідність складної комбінації матеріального та нематеріальні інструменти впливу на формування мотиваційного процесу в сільськогосподарських підприємствах, що сприятиме підвищенню продуктивності праці працівників та ефективності роботи суб'єкти господарювання в аграрному секторі. Сфера застосування результатів. В галузі економіки та в практичній діяльності сільськогосподарських підприємств. Висновки. Основні результати та результати дослідження можна узагальнити так: мотивація, як ключовий фактор забезпечення ефективності роботи найманих працівників, що впливає на якість та кількість продукції, відіграє особливу роль в аграрному секторі, особливо зараз, в умовах виходу вітчизняних товаровиробників на міжнародний ринок. Виходячи з оцінки стимулів процесу мотивації в сільськогосподарських підприємствах, можна зробити висновок, що використання нематеріальних стимулів також не менш важливе для покращення мотивації праці: покращення соціального пакету (безкоштовне або зменшене харчування), транспортування робітники, надаючи грошові позики працівникам, які мають позитивні результати роботи, плату за навчання, лікування. Крім того, для досягнення високих результатів економічних суб'єктів сільського господарства та підвищення продуктивності праці не слід забувати про комплексне використання матеріальних та нематеріальних методів трудової мотивації. The subject of the study is theoretical, methodological and practical principles for the formation of motivational incentives in agricultural enterprises. The purpose of the study is to substantiate the current tendencies of motivation in agriculture and to prove the necessity of combining economic and social elements of motivation for the most effective functioning of agricultural enterprises. Research methods. In this research the aggregate of scientific approaches and methods was used: graphic, a method of comparisons, logical generalization, system method. Together it provided conceptual unity of the research. Results of work. The article substantiates the necessity of a complex combination of tangible and intangible instruments of influence on the formation of a motivational process in agricultural enterprises, which will promote the increase of labor productivity of workers and the efficiency of business entities in agrarian sector. The field of application of results. In the field of economics and in the practical activities of agricultural enterprises. Conclusions. The main results and results of the study can be summarized as follows: motivation, as a key factor of ensuring the efficiency of work of hired workers, which influences the quality and quantity of products, plays a special role in the agrarian sector, especially now, in the conditions of the output of domestic commodity producers to the international market. Based on the assessment of the incentives of the motivation process in agricultural enterprises, one can conclude that use of non– material incentives is also no less important for improving the motivation of the work: improving the social package (free or reduced food), transporting workers, providing cash loans to employees who have positive results of work, tuition fees, treatment. In addition, to achieve high results of economic actors in agriculture and productivity, should not forget about the complex use of material and non– material methods of labour motivation.
Опис: Васильчак С.В. Мотиваційні процеси в агропідприємствах / Васильчак С.В., Дубина М.П., Вівчарук О. М., Данило О.А. // Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. – 2018. – № 6 (205). - С. 47-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3069
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
васильчак.pdf225,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.