Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦуприк, Х.М.-
dc.contributor.authorTsupryk, Kh.M.-
dc.date.accessioned2022-06-27T08:13:14Z-
dc.date.available2022-06-27T08:13:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4740-
dc.descriptionЦуприк Х.М. Особливості емоційних переживань у батьків під час дистанційного навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Миколаївна Цуприк . - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 33 с.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено сутність та особливості психологічного аспекту взаємодії батьків та дітей під час дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19. Здійснено детальну характеристику емоційних переживань у батьків учнів, пов’язаних з дистанційним навчанням під час пандемії COVID-19. Встановлено, що під час дистанційного навчання більшість батьків є значно менш стійкими в психологічному плані. Стало зрозумілим, що доволі часто за таких умов у батьків трапляються випадки вербальної агресії. Переконалися, що серед батьків учнів саме матері є більш вразливі. У результаті емпіричного дослідження було підтверджено висунуту трикомпонентну гіпотезу щодо особливостей впливу дистанційного навчання на емоційні переживання батьків учнів. За наслідками теоретико-емпіричного дослідження було розроблено пропозиції та рекомендації щодо профілактики та подолання стану емоційних переживань у батьків під час дистанційного навчання. The qualification work examines the essence and features of the psychological aspect of the interaction of parents and children during distance learning in a pandemic COVID-19. A detailed description of the emotional experiences of parents of students related to distance learning during the pandemic COVID-19. It has been found that most parents are much less psychologically stable during distance learning. The empirical study confirmed the three-component hypothesis about the peculiarities of the impact of distance learning on the emotional experiences of parents of students. Based on the results of theoretical and empirical research, recommendations were developed for the prevention and overcoming of emotional experiences in parents during distance learning.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectемоційні переживанняuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectпсихологічна стійкістьuk_UA
dc.subjectсімейні відносиниuk_UA
dc.subjectпрофілактика емоційних переживаньuk_UA
dc.subjectemotional experiencesuk_UA
dc.subjectparentsuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjectpsychological stabilityuk_UA
dc.subjectfamily relationshipsuk_UA
dc.subjectprevention of emotional experiencesuk_UA
dc.titleОсобливості емоційних переживань у батьків під час дистанційного навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of emotional experiences of parents during distance learning: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цуприк Христина денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf816,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.