Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5447
Назва: Ціннісно-діяльнісний підхід у культурологічній підготовці фахівців у ВНЗ МВС України
Інші назви: The Value and Pragmatic Approach in Culturological Training of Specialists in Higher Educational Establishment of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Автори: Зеленська, О.П.
Zelenska, O.P.
Ключові слова: культурологічна підготовка
ціннісно-діяльнісний підхід
професійна підготовка курсантів
culturological training
value and pragmatic approach
training of cadets
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Серія/номер: Педагогічні науки;22/3
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості культурологічної підготовки майбутніх фахівців, зокрема курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України. До дослідження проблеми культурологічної підготовки курсантів рекомендовано застосовувати ціннісно-діяльнісний підхід як метод експериментального вивчення особливостей ціннісного ставлення курсантів до об’єктів пізнавальної діяльності. Виявлено можливість шляхом спеціального навчання прийомам наукового аналізу подій і фактів впливати на формування у них оцінних відношень. The article considers the particularities of culturological training of the prospective specialists, especially cadets of higher educational establishment of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. The value and pragmatic approach as a method of experimental study of cadets’ value-attitude to the subjects of cognitive activity is recommended for the investigation of culturological training of cadets. A special teaching of means of scientific analysis of events and facts has an influence on the cadets’ value-attitude formation.
Опис: Зеленська О. П. Ціннісно-діяльнісний підхід у культурологічній підготовці фахівців у ВНЗ МВС України / О. П. Зеленська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - Серія: Педагогічні науки. - 2012. - № 22. - Ч. 3. - С. 152-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5447
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зеленська vlup_2012_22(3)__24.pdf258,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.