Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5854
Назва: Формування моральних цінностей у процесі навчання особистості підліткового віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Formation of moral values in the process of learning the personality of adolescence: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Четін, С.І.
Chetin, S.I.
Ключові слова: особистість підліткового віку
цінності
формування моральних цінностей
процес навчання
adolescent personality
values
formation of moral values
learning process
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена важливій на сьогодні проблемі – формуванню моральних цінностей у процесі навчання особистості підліткового віку. Автор вважає, що мистецький світогляд є показником культури особистості, мірою творчої активності, і розуміє під ним систему мистецьких знань, інтересів, що формуються на основі мистецького досвіду. Аргументує, що на формування досліджуваного феномену впливають усі види мистецької діяльності. В емпіричному дослідженні виокремлює такі критерії виховання моральних якостей: когнітивний – повнота та обсяг уявлень та понять про моральних якостях (борг, честь, вірність, громадянськість, повага); емоційно-ціннісний – переконання у необхідності виховання у собі моральних якостей стосовно людей, тварин; здатність до емоційного переживання щодо прояву моральних якостей; поведінковий – здатність до прояву моральних якостей (борг, честь, вірність, громадянськість, повага здатність давати моральну оцінку поведінці своїй та оточуючих; наявність практичного досвіду вияву моральних якостей. The work is devoted to today's important problem - the formation of moral values in the process of personality training in adolescence. The author believes that the artistic outlook is an indicator of personality culture, a measure of creative activity, and understands it as a system of artistic knowledge and interests formed on the basis of artistic experience. He argues that all types of artistic activity influence the formation of the studied phenomenon. In the empirical study, he singles out the following criteria for the education of moral qualities: cognitive - the completeness and volume of ideas and concepts about moral qualities (duty, honor, loyalty, citizenship, respect); emotional and valuable - conviction in the need to cultivate moral qualities in oneself in relation to people and animals; the ability to experience emotions in relation to the manifestation of moral qualities; behavioral - the ability to demonstrate moral qualities (duty, honor, loyalty, citizenship, respect, the ability to give a moral assessment of one's own behavior and that of others; the presence of practical experience in the manifestation of moral qualities.
Опис: Четін С. Формування моральних цінностей у процесі навчання особистості підліткового віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Сергій Четін. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 63 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5854
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.