Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6621
Назва: Using CLIL methods and language immersion in the process of learning a foreign language: essence and differences
Інші назви: Використання методів CLIL та мовного занурення в процесі вивчення іноземної мови: сутність та відмінності
Автори: Посохова, А.В.
Posokhova, A.V.
Ключові слова: мовна імерсія
мета-мова
інтегроване навчання
мовні фахові компетентності
CLIL
Content and Language Integrated Learning
language immersion
meta-language
integrated learning
language professional competences
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Метою статті є проаналізувати методичні підходи, що використовуються на сьогодні у вивченні іноземної мови (англійської), такі як CLIL (Content and Language Integrated Learning) та мовна імерсія, а також розглянути їх сутність та відмінності. Відповідно до Національної доктрини розвитку освіти основними напрямами оновлення змісту вищої освіти є: особистісна орієнтація системи освіти, пріоритет загальнолюдських і національних цінностей, забезпечення якості освіти на основі новітніх досягнень науки, культури і соціальна практика. CLIL базується на методологічних принципах, які встановлені дослідженнями з мовної імерсії. Цей підхід визнаний дуже важливим Європейською комісією, оскільки він може забезпечити ефективні можливості для учнів використовувати свої нові мовні навички зараз, а не вчитися їх зараз для подальшого використання. Він відкриває двері до мов для ширшого кола учнів, розвиваючи самовпевненість у молодих учнів та тих, хто не добре реагував на формальне мовне навчання в загальнiй освiтi. Вiн забезпечує експозицiю мови без потреби в додатковому часi в навчальному планi, що може бути особливо цiкавим у професiйних налаштуваннях. Мовна імерсія - це метод навчання мови, коли учні занурюються в середовище, де використовується тільки мета-мова, тобто мова, яку вони хочуть вивчити. Цей метод передбачає, що учні навчаються мові шляхом її активного використання для спілкування про різні теми, а не тільки для вивчення граматики та лексики. Поряд з подібними рисами цих методик розглядаються і аналізуються їх основні відмінності. The article's goal is to analyze the methodical approaches currently used in learning a foreign language (English) such as CLIL (Content and Language Integrated Learning) and language immersion, and to consider their essence and differences. According to the National Doctrine of Education Development, the main directions of updating the content of higher education are: personal orientation of the education system, the priority of universal and national values, ensuring the quality of education based on the latest achievements of science, culture and social practice. CLIL is an abbreviation for Content and Language Integrated Learning, which means integrated learning of content and language. This is an approach to learning, when the subject is studied with the help of another language (foreign or second), that is, both the subject and the language are taught simultaneously. CLIL is based on methodological principles established by language immersion research. This approach is recognized as very important by the European Commission, as it can provide effective opportunities for learners to use their new language skills now, rather than learning them now for later use. It opens the door to languages to a wider range of learners, building confidence in young learners and those who have not responded well to formal language training in mainstream education. It provides language exposure without the need for additional time in the curriculum, which can be particularly interesting in professional settings. Language immersion is a language learning method where students are immersed in an environment where only the target language is used, i.e. the language they want to learn. This method assumes that students learn the language by actively using it to communicate about different topics and not just to learn grammar and vocabulary. Along with similar features of these methods, their main differences are considered and analyzed.
Опис: Посохова А. Using CLIL methods and language immersion in the process of learning a foreign language: essence and differences / Анжела Посохова // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2023. - С. 91-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6621
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальні проблеми.Збірник статей 2023 (11).pdf301,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.