Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасімова, В.О.-
dc.contributor.authorHerasimova, V.O.-
dc.date.accessioned2024-06-13T07:22:29Z-
dc.date.available2024-06-13T07:22:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7637-
dc.descriptionГерасімова В. Вплив музики на формування дитини дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Валентина Герасімова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 52 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розкриттю питання впливу музики на формування дошкільника. Автор доводить, що цілющий вплив музики на організм людини відбувається через покращення самопочуття та настрою, зменшення болісних відчуттів, подолання страху, а також повернення бадьорості та енергії часто визначалися містичними легендами, які пояснювалися дією звуків музики. Емпіричне дослідження, проведене серед дошкільнят з різним станом фізичного здоров’я показують, що внаслідок впливу музики, яка відповідає функціональному станові організму, психічні процеси, такі як пам'ять та орієнтація, покращуються на 45-50%, а увага – на 25-30%. Музика активізує розумові здібності, сприяє підвищенню працездатності та концентрації, а також розвитку інтелекту людини. Звукові вібрації стимулюють кровообіг та емоційний тонус. Під впливом ритму музики збільшується частота дихання та підвищується вентиляція легенів. Дослідження також підтверджують фізіологічну гіпотезу музикотерапії, яка базується на поєднанні ритму музики з біоритмікою людини. The qualification work is devoted to the disclosure of the question of the influence of music on the formation of a preschooler. The author proves that the healing effect of music on the human body occurs due to the improvement of well-being and mood, reduction of painful sensations, overcoming fear, as well as the return of cheerfulness and energy were often determined by mystical legends, which were explained by the effect of the sounds of music. An empirical study conducted among preschoolers with different physical health conditions shows that due to the influence of music that corresponds to the functional state of the body, mental processes such as memory and orientation improve by 45-50%, and attention - by 25- 30% Music activates mental abilities, contributes to the increase of working capacity and concentration, as well as the development of human intelligence. Sound vibrations stimulate blood circulation and emotional tone. Under the influence of the rhythm of the music, the frequency of breathing increases and the ventilation of the lungs increases. Research also confirms the physiological hypothesis of music therapy, which is based on the combination of the rhythm of music with human biorhythms.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectдошкільникиuk_UA
dc.subjectмузикотерапіяuk_UA
dc.subjectмузичний впливuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectфізіологічний розвитокuk_UA
dc.subjectpreschoolersuk_UA
dc.subjectmusic therapyuk_UA
dc.subjectmusical influenceuk_UA
dc.subjectpersonality developmentuk_UA
dc.subjectphysiological developmentuk_UA
dc.titleВплив музики на формування дитини дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of music on the formation of a preschool child: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valentuna Herasimova.pdf508,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.