Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайделбахер, Р.В.-
dc.contributor.authorHaidelbakher, R.V.-
dc.date.accessioned2024-06-28T08:56:56Z-
dc.date.available2024-06-28T08:56:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7830-
dc.descriptionГайделбахер Р. Самопізнання як засіб психокорекційної роботи зі спортсменами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Рената Гайделбахер. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 57 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота розкриває сутність самооцінки як важливого чинника формування адаптованості здобувачів вищої освітиів до спортивної діяльності. Найбільш оптимальними з точки зору впливу на адаптацію до спорту є: адекватно високий рівень самооцінки в поєднанні з низьким рівнем її різноманітності. Емпірично доведено, що самооцінка має приблизно однаковий вплив на якість адаптації здобувачів до навчання та спортивної діяльності. Спеціально організований та педагогічно спрямований процес самопізнання суттєво підвищує рівень адекватності самооцінки, її відповідності результатам об'єктивного вивчення характеристик особистості. Він також сприяє певному збільшенню рівня різноманітності самооцінки та практично не впливає на рівень її вираженості. Доведено, що процес самопізнання також сприяє підвищенню цілісності самооцінки, ступеню інтеграції рівнів вираженості окремих самооцінок за допомогою збільшення кількості зв'язків між ними та рівня їх достовірності. The qualification work reveals the essence of self-esteem as an important factor in shaping the adaptability of higher education students to sports activities. The most optimal from the point of view of influence on adaptation to sports are: an adequately high level of self-esteem in combination with a low level of its diversity. It has been empirically proven that self-esteem has approximately the same effect on the quality of adaptation of students to studies and sports activities. A specially organized and pedagogically directed process of self-discovery significantly increases the level of adequacy of self-assessment, its correspondence to the results of an objective study of personality characteristics. It also contributes to a certain increase in the level of diversity of self-esteem and practically does not affect the level of its expression. The process of self-discovery also helps to increase the integrity of self-evaluation, the degree of integration of the levels of expression of individual self-evaluations by increasing the number of connections between them and the level of their reliability.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectспортсмениuk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсамоусвідомленняuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectспортивна діяльністьuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectathletesuk_UA
dc.subjectpsychocorrectionuk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.subjectselfawarenessuk_UA
dc.subjectadaptabilityuk_UA
dc.subjectsports activityuk_UA
dc.titleСамопізнання як засіб психокорекційної роботи зі спортсменами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeSelf-knowledge as a means of psychocorrective work with athletes: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Geidenbaher Renata.pdf796,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.